Zo te lezen wel want iedereen was snel buiten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef Litso het volgende:
Met de hele school naar buiten lopen.
Met zijn allen buiten staan.
5 min later weer naar binnen.
Nuttig
Ja dat vertelden de mensen in de hesjes ons ook.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:07 schreef Volpez het volgende:
Ja Lutser... nuttig en verplicht
Ik kom hier om mijn diploma te halen, als ik er tussenuit wilde glippen had ik al thuis gezetenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Het ideale moment om er tussenuit te glippen
Je kan erom lachen maar het gaat wel ergens om...je lacht niet meer als er 10 zijn omgekomen bij een brand omdat de school niet weet hoe te handelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dat vertelden de mensen in de hesjes ons ook.
"Hee hallo! Die kant op!"
"ja waarom?"
"Dat moet"
case closed
En jij hebt geen idee waarom dat zo is?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef Litso het volgende:
Ja dat vertelden de mensen in de hesjes ons ook.
"Hee hallo! Die kant op!"
"ja waarom?"
"Dat moet"
case closed
Jaja, mag ik ook gewoon een keer zeuren? Doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je kan erom lachen maar het gaat wel ergens om...je lacht niet meer als er 10 zijn omgekomen bij een brand omdat de school niet weet hoe te handelen.
Zoëen hadden wij ook. Die heeft even flink op z'n flikker gekregen. Veiligheid van deelnemers en medewerkers gaat boven het egootje van zo'n eikel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef Litso het volgende:
De docent wilde overigens van binnenuit het lokaal op slot doen zodat ze ons niet zouden lastigvallen en we verder konden. Goede instelling
Veiligheid schmeiligheid. Laat mij gewoon m'n huiswerk maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zoëen hadden wij ook. Die heeft even flink op z'n flikker gekregen. Veiligheid van deelnemers en medewerkers gaat boven het egootje van zo'n eikel.
Net alsof je zo rustig gaat lopen als het halve gebouw in de hens staatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je kan erom lachen maar het gaat wel ergens om...je lacht niet meer als er 10 zijn omgekomen bij een brand omdat de school niet weet hoe te handelen.
Wouw, jij hoort bij iedereenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:30 schreef Enfermera het volgende:
GeweldigBij mij ook een keer. Ik en klasgenootje zitten achter de computer. Brandalarm gaat. Iedereen kijkt elkaar een beetje verbaasd aan, en blijft vervolgens zitten
Ja, wij ook. Even later komt er zo'n mannetje met een geel vestje aan, dat we weg moeten gaan. Iedereen rustig z'n computer locken, spullen opruimen en meenemen en rustig richting nooduitgang
Ik kan echt genieten van zulke taferelen
En jij denkt dat het brandalarm pas af gaat als "het halve gebouw in de hens staat"?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net alsof je zo rustig gaat lopen als het halve gebouw in de hens staat
Dan is het echt wel survival of the fittest hoor
Tuurlijk, voor ons ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Net alsof je zo rustig gaat lopen als het halve gebouw in de hens staat
Dan is het echt wel survival of the fittest hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |