quote:idem, ik "ken" ze ook van het woodstock optreden.
Op dinsdag 23 april 2002 22:54 schreef nozem het volgende:
Ik ken ze maar dan vooral van de Woodstock-video waarbij vooral het heerlijke gitaarspel van die man me meteen opviel.
Strakke ritmesectie op de achtergrond maar die kerel met die Les Paul daar draaide alles om
Mooiste album vind ik undead. (eik. niet echt een album omdat het een concert registratie is, maar ja)
quote:was het geen Gibson ES335 waar ie op speelde?
Op dinsdag 23 april 2002 22:54 schreef nozem het volgende:
Ik ken ze maar dan vooral van de Woodstock-video waarbij vooral het heerlijke gitaarspel van die man me meteen opviel.
Strakke ritmesectie op de achtergrond maar die kerel met die Les Paul daar draaide alles om
quote:Leuk enzo, maar Alvin Lee komt doet niet mee. Vorig jaar is erover gedacht om ze hier naar het jongerencentrum te halen, maar dat was erg duur, zeker voor Ten Years After zonder Alvin Lee.
Op zondag 14 december 2003 17:44 schreef keijz het volgende:
ze komen in Januari naar Nederland voor 3 concerten
Ach ja, I'm going home, by helicopter. Legendarisch. Vanavond misschien maar eens mijn Woodstock dvd'tje aanzetten.
quote:ooh das wel minder ja, niet echt de moeite waard dus
Op dinsdag 16 december 2003 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Leuk enzo, maar Alvin Lee komt doet niet mee. Vorig jaar is erover gedacht om ze hier naar het jongerencentrum te halen, maar dat was erg duur, zeker voor Ten Years After zonder Alvin Lee.
Ach ja, I'm going home, by helicopter. Legendarisch. Vanavond misschien maar eens mijn Woodstock dvd'tje aanzetten.
Wat is dat ding eigenlijk dat hij aan het einde van het Woodstock optreden op zijn schouder tilt?
Zeer fijn concert, ze waren lekker op dreef.
Ze hebben ruim twee uur gespeeld. Die oude knarren hebben er nog duidelijk lol in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |