11:05 Een of andere machine is bezig. Klinkt als stofzuiger, maar ik zie niets. Ah, stream is weer aan het bewegen. Es is aan het zuigen.
Antonette is ook wakker en kijkt nog lekker duf van gister.
De streams zijn slecht op het moment
11:15 Ik hoor alleen nog maar de stofzuiger. De streams blijven steeds stilstaan.
Bart, Seki, Es en Antonette zijn een beetje aan het opruimen. Seki vraagt aan Es of ze al batterijen heeft gewisseld. Hij klinkt nog schor, maar minder dan gister.
Er is iets gebeurd met Es en de stofzuiger, maar helaas viel het geluid weer ns weg en bleven de streams stilstaan.
11:35 Streams bijven weer stilstaan en geluid valt steeds weg. Ik ga ff ontbijtje scoren.
Ik hoop van harte dat jij de nieuwe Oliebol2000 wordt. Ik zal dankbaar gebruik maken van je streamverslagen.
Je bent geweldig!
12:05 Het groepje zit bij elkaar en praten wat. FF proberen te volgen wat ze zeggen.
Ze hebben het over dromen. Es heeft over Jop gedroomd en Antonette over Seki. Antonette: "Dat is echt zo hoor".
Dan gaat het over deja-vu's.
12:15 Antonette vraagt hoelang Seki al bodybuilt. Hij blijkt een paar jaar geleden een paar meter naar beneden te zijn gevallen op zijn vuist. Dus hij moest een tijdje stoppen. Seki heeft 104 kg gewogen.
12:30 Seki mag gaan chatten, maar Es zit achter de PC en leest de vragen voor en typt.
Es:"Seki waar komt je naam vandaan?" Seki:"Bosnie".
Chat: "Seki wat ga je doen met een miljoen." S: "Een heel mooi huis kopen"
C:"Waarom deed je niet mee met strippoker?" Hilariteit in de Bus
C:"Seki, hoe is de sfeer na het vertrek van Esmee?" S:"Ja, goed"
De streams zuigen behoorlijk. Staan enorm lang stil. Niet echt handig
12:45 C:"wil je tegen Bart zeggen dat hij een schattig aardappelkoppie heeft?"
C:"Wie is Prins Carnaval?"
C:"Jop, duidelijk articuleren" S:"Lekker belangrijk"
C:"Hoe doen jullie dat 's morgens met de douche?" Allen: "Om de beurt"
C:"Seki waarom slaap je niet op het bed?" S:"Dan kan ik mn benen niet strekken"
C:"Seki, je krijgt een standbeeld naast Van Klaveren" S:"Zoveel recht verdien ik helemaal niet, maar vind het wel heel lief"
C:"Is het niet moeilijk als jullie zo door mekaar slapen" S:"Ik denk er niet aan" J:"Alleen die poster op de WC, met die kerel is niet zo gaaf"
C:"Seki, je stem is wel sexy zo" Es:"dat vind ik ook"
C:"kan je de druk van het bekendheid aan denk je?" S:"Ik denk het wel ja"
C:"Vindt je niet dat passagiers met kinderen langer mogen bellen?" S:"Vind ik wel, kinderen snappen die 2 minuten regel niet"
C:"Seki nog vijf weken en als het een zoontje is dan noem ik hem Seki" Allen"Aaaaaaaaaaaah" S:"Maar als dat zo is, wil ik wel een foto en een geboortekaartje"
C:"Ik zie Esmee vanavond, moet ik nog wat zeggen?" Allen:"Dat het zo rot gelopen is en dat we haar missen"
C:"Met wie wil je een beschuitje eten?"
C:"had je gedacht dat de mensen zo met je weg zouden lopen?" S:"totaal niet" Jop:"wat bedoelen ze met zo weg met je lopen?"
C:"Is de bus wat jullie ervan verwachten" Anto:"Ja, op Jop na dan"
13:20 Ze zien een katje denk ik. "Zou die verdwaald zijn?"
Ik lees nu dat het om een zeehond gaat, genaamd Herman
[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 21 Februari 2000).]
quote:
op 02-21-2000 om 11:55 AM schreef Ito het volgende:
Yo Bhagwan!Ik hoop van harte dat jij de nieuwe Oliebol2000 wordt. Ik zal dankbaar gebruik maken van je streamverslagen.
Je bent geweldig!
Tnx, maar Oliebol is uiteraard niet te vervangen.
quote:
op 02-21-2000 om 01:23 PM schreef bagwan het volgende:
Tnx, maar Oliebol is uiteraard niet te vervangen.
Klopt, maar jij bent een waardige vervanger
Keep up the good work!!
Hoe lang mogen ze in godsnaam chatten?
13:35 C:"Antonette, die vlechten vinden we superrrrrrrrrrrrrrrrr"
C:"hoe is het met Tessa dr been" Allen:"Wel beter, maar ze moet wel voorzichtig doen"
C:"Gaan jullie nog een liefdadigheidasactie ondernemen?" S:"Als het aan ons ligt wel"
C:"Voor welk doel?" S:"Maakt niet uit, voor elk goed doel"
C:"Seki waarom heb je lang haar" S:"Dat staat me wel. Met kort haar heb ik zo'n zo'n gemeen hoofd"
C:"Zijn er condooms in de Bus?" Bart of Jop:"Ja" S:"Niet nodig, we gaan niets doen"
Ant:"Ik heb wel eens zo'n vrijbewijs gehad, daar zaten ook condooms in. Een rijbewijs, maar dan heet ie vrijbewijs"
13:55 nog steeds aan het chatten.
C:"Seki, hoe kom je aan dat mooie lichaam?" S:"Ik train me het leplazerus"
13:55 Chatten is eindelijk afgelopen
Nu gaan ze meeltjes lezen. Seki heeft wel 4 nieuwe meeltjes zegt ie.
14:00 de meesten zijn nu buiten. Bart kijkt een beetje verveeld uit het raam. Bart en Es mompelen wat in het engels.
Bart en Es zijn wat aan het klieren. Antonette:"tortelduifjes, ga nu maar fijn naar beneden"
14:10 Iemand zit wat te kreunen. Es:"Wat ruik je lekker Seki"
Es, Bart, Seki en Iwan zijn buiten. Het kreinen komt van Seki die aan het opdrukken is. Es doet buikspieroefeningen.
De streams zijn waardeloos.
Bart trapt een balletje. Es is een beetje aan het huppelen alsof ze aan het aerobiccen is.
14:15 Bart en Seki doen oefeningen met de betonblokken. Bart heeft het er moeilijker mee dan Seki. Gegil van Es, maar ik weet niet waarom, kan ik niet zien.
14:35 Af en toe wat vage geluiden of er iets kapot geschoten is.
14:45 Es, Bart en Antonette zijn achter de laptop meeltjes aan het lezen. Ant:"ik vind het zo leuk he"
Ze gaan met zn allen koffie drinken. Er is geen melk meer. Ineens bedenken ze dat ze ergens poedermelk hebben gezien. "Misschien bij de wasmachine"
Seki telt nog ns zijn nieuwe berichten: "1,2,3,4. 4 nieuwe berichten"
15:00 ze zijn ook wat aan het eten.
15:15 Ze gaan "pesten"
15:20 nu heb ik helemaal geen stream meer this sux
17:15 Iedereen is weer binnen. Iwan leest horoscopen voor.
17:20 Antonette hangt bij Aziz om de nek. Ant:"Wat ruik je lekker"
Er hangen wat jongeren rond de busplaats. "Nu komen jullie ook op TV" roepen de passagiers.
17:25 Antonette en Tessa trappen een balletje.
Ze gaan de bus weer in want het is koud.
17:30 Ze horen dat ze weer mogen chatten. Ze willen eigenlijk allemaal chatten. Er wordt ook nog telefonisch contact opgenomen.
17:35 Jop probeert Antonette over te halen om te strippokeren "Iedereen doet mee". Antonette wil niet. "Iedereen trekt 6 kledingstukken aan en je mag de onderbroek aanlaten" Ant:"Ik ga niet met mn blote tieten voor de camera"
Willeke:"weet je dat in die suikerfabriek waar we waren er bijna geen vrouwen werken?"
"En al die mannen in de kantine He he he"
Aziz zat op de WC en wat te roken, toen bleek dat er aan de klink getrokken werd. Aziz maakt de deur open en de cameraploeg bleek voor de WC-deur te staan "Zat jij te roken?"
17:40 Antonette is met de was bezig. Jop, Seki en Aziz staan een sigaretje te roken. Ze voelen zich niet opgesloten.
Aziz krijgt gevoelens. "Wat voor gevoelens dan" vraagt Antonette. Aziz reageert niet echt.
Drie mensen mogen communiceren. Twee mogen bellen en eentje mag chatten. "Maar we mogen allemaal reageren. Gaan we zitten met een glas cola viex" zegt Aziz.
Aziz heeft het graag over viex.
17:50 Seki is de was aan het opvouwen. Ik ga ff wat koken.
Ik kan niet eens die stomme site van de bus bekijken want die ***-computer loopt er steeds op vast.
Dus je begrijpt, ik ben je zeer dankbaar.
23:15 Ze hebben over iets dat misschien uitgezonden is, waar Willeke niet blij mee is. Het gaat over een ruzie, maar ik weet niet welke. Es:"het was gewoon een kleine irritatie". Bullent heeft het over de aanmelding voor De Bus. Ik kan het niet precies volgen.
23:20 Ze praten lekker door mekaar heen. Ik kan er ff geen touw aan vast knopen.
Ze hebben het erover over hoe ze bij De Bus zijn gekomen.
De streams blijven steeds stilstaan. Waardeloos. Geluid gaat met horten en stoten wel door. Lastig volgen
23:30 Seki:"ik moet alleen een nieuwe BH hebben"
Willeke is op zoek naar de wijn.
Ze hebben het over wisselen van werk denk ik. Het geluid valt steeds weg. Ze kakelen ook enorm door mekaar.
Es kan niet tegen alcohol. Ze was een keer echt ver weg van de alcohol. (maar goed dat die stem van Es overal bovenuit komt, net als die van Willeke).
Willeke kan best wel goed tegen drank zegt ze. Als Willeke teveel op heeft gaat ze net als Es tegen iedereen aanhangen en iedereen een kusje geven.
Na twee Pasoa is Es al van de wereld zegt ze. Willeke: "Dat wil ik wel eens meemaken". Es is niet zo dol op alcohol. Es is drie keer in haar leven dronken geweest. En geen geluid....
23:40 Enorm gekakel door mekaar heen. Geen touw aan vast te knopen. Seki heeft over iets waarmee ze problemen krijgen. Zijn stem klinkt al wat beter.
Ze staan bij het hek. Iemand van buiten wil hun iets aanbieden. Dat is het.
Aziz lacht weer ns "huhuhuhuhu"
Ze zijn weer aan het dobbelen volgens mij. Ze zijn Aziz, Jop, Bart en Iwan.
23:50 Ze zijn nog aan het kaarten. Jop is ff aan het aanstellen. Op de achtergrond praten de dames, maar ik kan ze niet verstaan.
Ze hebben het nu over alcohol.
00:00 Ik hoor Willeke iets tegen Es zeggen over een vriendin van haar. De heren overstemmen de dames op het moment in geluid. Ik denk dat de gesprekken van de dames interessanter is. De kaarten interesseren me niet zo.
00:10 Ze roepen weer een paar keer "Lekker belangrijk" Heb even gemist waar het over ging. Aziz lacht weer ns.
Ze doen de kermis na nu.
Er wordt met flink geld gekaart. Ik hoor drie meijer. Onenigheid welke kaart er hoger is.
00:25 Hoop gelach en gekakel. Het geluid valt steeds weg
Het gaat wee over strippoker. Nu met 5 kledingstukken.
00:30 Aziz vraagt aan Jop of die mee wil gaan roken.Tessa:" Ik wil naar Disney World"
De andere dames doen op het moment hints.
Bullent heeft blijkbaar geen geld meer. Aziz biedt aan om te lenen. "20% rente""Vuile afzetter" hoor ik een van de dames roepen.
Ik wilde dat de streams wat beter waren!
00:35 Bullent doet met de dames mee met hints. Het lukt niet echt om het te raden. Willeke moet de zin uitbeelden.
Bullent probeert nu "een sigaar opsteken" uit te beelden. Het gaat steeds beter met een paar wijntjes op. Seki doet nu ook mee.
Es probeert nu wat uit te beelden.
Omdat de streams zo belabberd zijn, kan ik het allemaal niet meer goed volgen. Ik ben ook moe, dus stop ik er maar mee. Hopelijk dat het morgen beter gaat!
quote:
op 02-22-2000 om 12:30 AM schreef Bor het volgende:
Bagwan,
Mooie verslagen maak je!Ik zag dat je je afvroeg waar GvvvvvD
te vinden is.
Daar vind je ook Voyeur en Oliebol.
Tnx Bor. Ik heb al gekeken naar de site en me alweer aangemeld. Ik zal wel voor Fok! de verslagen blijven maken hoor. Maar GvdD ga ik nu ook volgen. Al was het maar Oliebol weer tegen te komen
[Dit bericht is gewijzigd door JD (Datum 22 Februari 2000).]
btw, ik kon het toch niet laten. Maar verslaafd ben ik niet.
Bart kijkt een beetje beteuterd. Jop telt de winst? Onenigheid over de inzet van geleend geld tussen Aziz en Jop. Ik mag hopen dat het virtueel geld is.
Tessa schenkt nog wat in. De cola is op. Aziz: "4 liter cola op? huhuhuhu"
00:55 Antonette ligt onder de tafel, de camera laat haar kont ff duidelijk zien.
Bullent en Es liggen op bed. Es: "je moet maar kijken wanneer je het wil doen. Ik vind het wel lekker als iemand aan mn haar zit." Bul:"yeah right" Es: "nee, echt". Es praat nu wat zachter, ik kan het haast niet verstaan.
Es:"het maakt mij niet uit wat ik doe, als ik maar iets doe". Es gilt om iets, maar ik weet niet wat. Aziz:"het lijkt net of je door iemand wordt genomen Es"
Bul:"Je moet het achter de gordijnen doen, dan valt het minder op"
Ze hebben het over een foto. Es zegt dat ze het waarschijnlijk niet uitgezonden hebben. Bul"gelukkig maar". Dit ontgaat me ff
Bul:"ik denk toch dat iedereen zijn stempel achtergelaten heeft" Es wil er niet echt over praten.
1:00 Es zoekt haar tonic. Ze gaan allemaal langzaam naar bed. Willeke "ik ben zo'n koukleum" Op de achtergond: "en de wijn is ook al op" Ik zie op dit moment alleen Es en Bullent in de slaapvertrekken.
Ze hebben het over een oude werkgever. Ze schijnen bij dezelfde baas gewerkt te hebben.
Es:"ik ga niet iemand iets aansmeren, waarvan ik denk, nou niet zo" Hebben ze in een kledingwinkel gewerkt? Ja, Bullent heeft bij overhemden gewerkt ofzo.
Hmmm, ik val nu echt om van de slaap. Ik kap er nu echt mee. Morgen weer een dag. Slaap ze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |