Ik vind duidelijke taal praten prima maar ik vind dat er op dit forum erg veel gebruik wordt gemaakt van het Kan.... woord Mijn klacht is dus het stoer doen en smijten met dat woord
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende: neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ kansloos om een kat te "nemen"
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende: neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ kansloos om een kat te "nemen"
"en het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet"
Of bedoelde je niet?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family - "Computer says: no.." "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)