Gay krant?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:26 schreef Apebeer het volgende:
in het roze![]()
het lees echt irritant, en er stond niks interessants in
Altijd gay - associaties makende sluimerende homo-user?quote:
Ik weet niet waar jij woont maar ik kan ook nog voor pers of spits gaan, nou lees ik gewoon een echte krant zoals normale mensen maar ok.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Alsof er wat te kiezen valt op het station
Ik ga altijd vanaf Veenendaal-West... Alleen metro hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar ik kan ook nog voor pers of spits gaan, nou lees ik gewoon een echte krant zoals normale mensen maar ok.
Ik lees nooit een krantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Alsof er wat te kiezen valt op het station
ik dacht dat jij niet zo'n jankerd was die ging huilen voor het woord kanker.quote:
De spits een normale krant vindenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar ik kan ook nog voor pers of spits gaan, nou lees ik gewoon een echte krant zoals normale mensen maar ok.
Wel als er een streepje voorstaat en de K opeens met een hoofdletter isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet zo'n jankerd was die ging huilen voor het woord kanker.
Huh een tvp bij een topic dat al uitgeroeid is?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |