kreng dat deed je expresquote:
jah maar ik dacht dat ik de laatste niet zou hebben.... en dat bleek ik wel te hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
te vroeg juichen is slecht?![]()
ik vind te vroeg juichen alleen maar leuk
welke kant het dan ook op gaat, dan heb je in elk geval plezier gehad![]()
slaap lekker mevrouwquote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef Dottey het volgende:
Ik ga naar bedje toe. Vanochtend ook maar 3,5 uur geslapen
jah jah ik had het door... etterbakjequote:Op woensdag 30 september 2009 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zat wel een beetje de lapo af te wachten
Notte Dottey, veramente posso dire più che buonanottequote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef Dottey het volgende:
Ik ga naar bedje toe. Vanochtend ook maar 3,5 uur geslapen
grijnz dat vind ruud van heul lief..... hem dame noemenquote:
jij ging nog niet naar bed toch?quote:
Had ik ook niet gezegd, maar het leek of jij weg ging, en alleen afscheid nam van "dames"quote:Op woensdag 30 september 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
jij ging nog niet naar bed toch?
ow ik dacht ook dat jij tegen de rest zei dat je weg ging......quote:Op woensdag 30 september 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
jij ging nog niet naar bed toch?
Dat dacht ik ook idd...... best eng...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ik ook niet gezegd, maar het leek of jij weg ging, en alleen afscheid nam van "dames"![]()
ja, is best erg dat we 21 dagen er over gedaan hebben!! Dat is DRIE hele WEKEN!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geeft allemaal niks. Leuk dat er hier weer wat gebeurt
Ik zit nog te prakkizeren over een meervoud. Waar dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht ook dat jij tegen de rest zei dat je weg ging......
oke dan kan Dot het vast waarderen dat jij in meervoud tegen haar spreekt
lol, ik dacht dus dat Dot én jij naar bed gingen, vandaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaap lekker mannetjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er even weg van, jawel, ik neem afscheid van u allen. Welterusten![]()
en u ook lekker slapen mevrouwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lol, ik dacht dus dat Dot én jij naar bed gingen, vandaar![]()
anywho... ik ga naar bed (dát was de officiële mededeling)
![]()
![]()
slaap lekker ammal
ik ben toch niet zwanger?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Dottey klopt op het lege kantje van het bed. Ruud wel stil liggen graag. Ik woel al genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lol, ik dacht dus dat Dot én jij naar bed gingen, vandaar![]()
anywho... ik ga naar bed (dát was de officiële mededeling)
![]()
![]()
slaap lekker ammal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |