abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248656
Om 10.00 uur vanmorgen staat de volgende tussenstand van het stemmen op SBS-Text:

4% Jop
    5% Willeke
    6% Aziz
    6% Twan
    6% Bart
    7% Esmee
    9% Antonette
    10% Tessa
    10% Seki
    10% Büllent
    28% Esmeralda

vervolgens worden we door SBS opgeroepen om maar snel een stem uit te brengen om Jop uit de gevarenzone te halen. IK dacht toch echt dat Esmee al bijna een dag weg was, toch?
pi_248657
Ja area51. Dat vroeg ik mij dus gisteren ook af, maar toen zei iemand: 'ja, maar je stemt op wie je het LEUKST vindt en niet wie eruit moet'.

* Little bird vindt dat nogsteeds onlogisch allemaal.

heb ik niet
pi_248658

De bedoelde gevarenzone is die van over twee weken. Op internet lopen we 1 a 2 dagen voor op de TV uitzendingen. Het is niet zo erg moeilijk om het te doorgronden

pi_248659
quote:
op 02-21-2000 om 11:08 AM schreef tanjalies het volgende:

De bedoelde gevarenzone is die van over twee weken. Op internet lopen we 1 a 2 dagen voor op de TV uitzendingen. Het is niet zo erg moeilijk om het te doorgronden

------------------------------------------------------------------------------

Als die gevarenzone bedoeld is voor over twee weken, wat doet Esmee er dan nog tussen???? Zij maakt zich namelijk al weer op om stewardesje te gaan spelen

heb ik niet
pi_248660
Esmee is er uit!! toch? ja heb het gelezen op internet en teletext!!

doei

pi_248661

Esmee staat sinds vanochtend niet meer in de bovenbalk met een foto. Ze zit ook niet meer bij het overzicht. Even beter opletten zou ik zo zeggen

maandag 21 februari 2000 @ 14:17:00 #7
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_248662
De teletekst pagina is inmiddels ook aangepast.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_248663
quote:
op 02-21-2000 om 12:04 PM schreef tanjalies het volgende:

Esmee staat sinds vanochtend niet meer in de bovenbalk met een foto. Ze zit ook niet meer bij het overzicht. Even beter opletten zou ik zo zeggen

Gistermiddag was de foto van Esmee al weg gehaald op de site. Bovendien stond er ook een melding op de site dat zij de bus heeft moeten verlaten

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 21 februari 2000 @ 14:41:00 #9
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_248664
Waarom zou je dan het programma nog kijken???
Als je al vantevoren dat soort dingen weet.

Dat was voor mij een reden om BB te kijken, wie wordt er uitgestemd en dat werd live bekend gemaakt. Nu zien we donderdag dat Esmee de bus verlaat, wat een verrassing duh.

pi_248665
Ik kijk het programma op SBS niet vaak. Ik volg gewoon de streams. Heel af en toe kijk ik wel naar SBS om te kijken wat ze ervan gemaakt heb. Maar de tijden dat ik er alles voor deed om niets te missen van de BB afleveringen zijn (voorlopig) voorbij. BB liep minder ver achter en dat scheelt een heel stuk
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248666
quote:
op 02-21-2000 om 02:41 PM schreef elfje! het volgende:
Waarom zou je dan het programma nog kijken???
Als je al vantevoren dat soort dingen weet.

Dat was voor mij een reden om BB te kijken, wie wordt er uitgestemd en dat werd live bekend gemaakt. Nu zien we donderdag dat Esmee de bus verlaat, wat een verrassing duh.

Dat is vanavond elfje. Het grote wekelijkse programma rond de bus is 's maandags en niet op donderdag. Verder geef ik je helemaal gelijk dat het redelijk onzinnig is om nog te kijken terwijl het overal al bekend is.
Sluit

pi_248667
Bij SBS stem je op degene die moet blijven niet waar?

Hier de uitslagen van www.voorspel.nu ... alleen bij 'voorspel' stem je op degene die moet 'moven':

1. Seki 38.95%
2. Willeke 18.95%
3. Esmeralda 15.79%
4. Büllent 8.42%
5. Job 5.26%

m.a.w.: Seki moet eruit. Vreemd hoe dat kan verschillen... maarre... remember BigBrother in het begin?

Greetz,

Willem

[Dit bericht is gewijzigd door snare (Datum 21 Februari 2000).]

Ca me fout le cul en larmes
  maandag 21 februari 2000 @ 15:02:00 #13
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_248668
OK maandag is nog tot daar aan toe.
Maar de mededeling dat Esmee eruit is, is toch wel mosterd na de maaltijd.

Het schijnt ook al op teletekst bekend te zijn.

Ik beb besloten om de Bus niet te gaan kijken en alleen op het forum het nieuws te volgen over de bus, maarja dat zei ik ook over BB

pi_248669
Tja, en dan als afsluiting van de uitzending vanavond. Een afsluitende text, niet vermelden dat er gestemd kan worden maar WEL de bewoners in Beeld met het telefoonnummer.

Met andere woorden: je zou kunnen stellen dat SBS hie nog even alles aan deed om geld te verdienen en het leek alsof de uitslag van vanavond nog benvloed kon worden....

Ik schrijf opzettelijk LEEK, want het werd niet expliciet zo vermeld!!

Blijft zich verbazen
  maandag 21 februari 2000 @ 20:44:00 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248670
Daar is maar een oplossing voor: Gewoon niet bellen !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_248671
Weet je ik vond het tot nu toe best wel een leuk 2de hands programma, er is duidelijk nog steeds behoefte aan, maar dit is inderdaad heel slecht geregeld. Op zondag kijk ik op de officiele site en zie allemaal gejank van de passagiers en geen geluid. Door de polls op ,t net denk ik , ah Willeke er dus uit, zie haar n.l erg janken, maar zie op een onofficiele site dat Esmee de pineut is (jammer)Maar dat ze diezelfde avond geen live uitzending hebben en het juist op zondag doen, de dag dat ze niet uitzenden is niet bepaald slim!!!!!
pi_248672
Dat is inderdaad niet slim.

Overigens nog even over het stemmen. Op de site staat nu bij de percentages duidelijk vermeldt dat het om de internetstemmen gaat !

Blijft zich verbazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')