* Little bird vindt dat nogsteeds onlogisch allemaal.
quote:
op 02-21-2000 om 11:08 AM schreef tanjalies het volgende:De bedoelde gevarenzone is die van over twee weken. Op internet lopen we 1 a 2 dagen voor op de TV uitzendingen. Het is niet zo erg moeilijk om het te doorgronden
------------------------------------------------------------------------------
Als die gevarenzone bedoeld is voor over twee weken, wat doet Esmee er dan nog tussen???? Zij maakt zich namelijk al weer op om stewardesje te gaan spelen
Esmee staat sinds vanochtend niet meer in de bovenbalk met een foto. Ze zit ook niet meer bij het overzicht. Even beter opletten zou ik zo zeggen
quote:
op 02-21-2000 om 12:04 PM schreef tanjalies het volgende:
Esmee staat sinds vanochtend niet meer in de bovenbalk met een foto. Ze zit ook niet meer bij het overzicht. Even beter opletten zou ik zo zeggen
Dat was voor mij een reden om BB te kijken, wie wordt er uitgestemd en dat werd live bekend gemaakt. Nu zien we donderdag dat Esmee de bus verlaat, wat een verrassing duh.
quote:
op 02-21-2000 om 02:41 PM schreef elfje! het volgende:
Waarom zou je dan het programma nog kijken???
Als je al vantevoren dat soort dingen weet.Dat was voor mij een reden om BB te kijken, wie wordt er uitgestemd en dat werd live bekend gemaakt. Nu zien we donderdag dat Esmee de bus verlaat, wat een verrassing duh.
Dat is vanavond elfje. Het grote wekelijkse programma rond de bus is 's maandags en niet op donderdag. Verder geef ik je helemaal gelijk dat het redelijk onzinnig is om nog te kijken terwijl het overal al bekend is.
Sluit
Hier de uitslagen van www.voorspel.nu ... alleen bij 'voorspel' stem je op degene die moet 'moven':
1. Seki 38.95%
2. Willeke 18.95%
3. Esmeralda 15.79%
4. Büllent 8.42%
5. Job 5.26%
m.a.w.: Seki moet eruit. Vreemd hoe dat kan verschillen... maarre... remember BigBrother in het begin?
Greetz,
Willem
[Dit bericht is gewijzigd door snare (Datum 21 Februari 2000).]
Het schijnt ook al op teletekst bekend te zijn.
Ik beb besloten om de Bus niet te gaan kijken en alleen op het forum het nieuws te volgen over de bus, maarja dat zei ik ook over BB
Met andere woorden: je zou kunnen stellen dat SBS hie nog even alles aan deed om geld te verdienen en het leek alsof de uitslag van vanavond nog benvloed kon worden....
Ik schrijf opzettelijk LEEK, want het werd niet expliciet zo vermeld!!
Overigens nog even over het stemmen. Op de site staat nu bij de percentages duidelijk vermeldt dat het om de internetstemmen gaat !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |