Als je dan per se een stoer rund wil lijken had 'm dan even vol op de bek gepakt. Als ik je posthistory zo doorlees dan ben je niet vies van de herenliefde dus dat kan geen argument zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
Pas geleden had een klasgenoot het, ik ging er nog expres naast staan, maar zonder resultaat......
Het heeft ons weer even bezig gehouden, zodat we niet aan een kredietcrisis dachten enzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Die griep komt niet meer. De griep is ook niet gevaarlijk, dat bleek al omdat het in Mexico alweer voorbij is.
En het virus zal ook niet muteren en gevaarlijk worden, want dat kan met elk virus en dat gebeurt ook maar zelden.
Complete bangmakerij.
Nou...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef koemleit het volgende:
zo zie je maar dat al die voorzorgsmaatregelen ontzettend goed helpen. En het daardoor niet uit de hand is gelopen.
Een vriend van mij luisterde elke dag metal en heeft geen Mexicaanse griep gekregen, het komt vast door de metal!!1!11elf!11!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef koemleit het volgende:
zo zie je maar dat al die voorzorgsmaatregelen ontzettend goed helpen. En het daardoor niet uit de hand is gelopen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Als je dan per se een stoer rund wil lijken had 'm dan even vol op de bek gepakt. Als ik je posthistory zo doorlees dan ben je niet vies van de herenliefde dus dat kan geen argument zijn.
Wat is de nieuwe hype eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:54 schreef onearmedman het volgende:
De mediahype was even spannend, maar het is iedereen ondertussen al lang duidelijk dat het gevaar alweer geweken is.
Als ik nies ligt het snot gelijk overal, dus dan is er vrij weinig meer aan te doen. Hand voor de mond of zakdoeken voor je snuiftoeter is juist ranzig, dan schiet dat doekje uit elkaar en heb je voor je 't weet je hele kamer vol van dat uitgescheurde doekjetroep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:56 schreef Boepie het volgende:
[..]
Daar ga je al misje vergeet het zakdoekje!
[ afbeelding ]
dan in je elleboogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als ik nies ligt het snot gelijk overal, dus dan is er vrij weinig meer aan te doen. Hand voor de mond of zakdoeken voor je snuiftoeter is juist ranzig, dan schiet dat doekje uit elkaar en heb je voor je 't weet je hele kamer vol van dat uitgescheurde doekjetroep.
Op de ouderwetse manier niezen
Ik zit dus goedquote:In de FHM van september 2009 staat dat als je meerdere malen sex hebt (of masturbeert) de stof endorfine vrijkomt, wat niet alleen zorgt voor je emotionele toestand (blijheid vooral), maar ook bijdraagt aan je immuunsysteem.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |