Ja, hout werkt, maar dit heb ik zelf nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Weekend voor de deur.
Ga m'n dean afstellen (De actie is te laag geworden hout werkt...)
Raketwerper in de headstock?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik vind het goed hoor
Kan ik mijn tijd anders besteden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Veel rook en vonken toch?
Ik zou zeggen 925quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet niet zogoed wat ik met m'n ibanez moet qua bodemprijs eigenlijk. Heb nu weer 2 biedingen van 750 en 825 binnen waar vast nog wat bovenop kan. Maar ik weet niet zogoed tot waar ik kan gaan
Zo'n spinner aan de headstockquote:
Ja ik zat ook aan iets van 950 te denken ofzo, die LTD is tussen de 850 en 900 nieuw, dus dat wil ik er sowieso uithalenquote:
De horlogemakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
Vet! Eén van Dan Spitz' legendarische Turtles gitaren![]()
[ afbeelding ]
Een horlogier word je enkel als je heel precies bent. Dat kon je in zijn gitaarspel ook wel terughoren vind ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De horlogemaker![]()
http://www.spitzwatch.com/e Jackson RR's zijn imho net wat meer Metal
Niice! Zou het alleen niet per se op een gitaar willen hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
Vet! Eén van Dan Spitz' legendarische Turtles gitaren![]()
[ afbeelding ]
Moet ik ook binnekort ff halen voordat het seizoen weer begintquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja wat extra geld is wel nodigheb net m'n laatste geld uitgegeven aan iets wat niks met gitaren te maken heeft
[ afbeelding ]
goed... het is anders... goed is heel subjectief! het is iig niet een klassiek LP geluidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zag net in de lokale muziekboer zo'n Gibson Smart Wood. Ziet er vet uit moet ik zeggen, hij was ¤1500 maar zijn die goedkoper vanwege de afwerking? Zit er wel net zo'n goed geluid in als bij een classic/standard?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ik kende Any time at all door Dweezil Zappa van zijn Confessions album. Ik kom er net achter dat het een nummer van The Beatles is.![]()
Heb inmiddels tweederde van het nummer (Beatles versie) al ingestudeerd om het goed te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door allsystemshalt op 03-10-2009 09:15:49 ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien dat ASH door zijn stijgende leeftijd meer fretbuzz krijgt.
Verstandig. P90's roeleren. Maar dan had je beter gewoon een p90 goldtop kunnen kopen, zo mooi!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
p90 in humbucker formaat besteld voor in me les paul. komt ipv de neck humbucker.
en netjes met een chromen kapje, zodat het geen afbreuk doet aan het uiterlijk![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, gisteren DJ gespeeld op een lesbische bruiloft
Pics waarvan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
pics or it did not jeweetwel
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Pics waarvan?Van mij DJ-en of van het lesbische stelletje?
Dyke Jockeyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, gisteren DJ gespeeld op een lesbische bruiloft
Dat lesbische stelletje is zo boeiend niet, het "mannetje" in de relatie ziet er ook echt uit als de stereotype lesbische vrouw, ik miste alleen nog de tuinbroekquote:
As jij hem daarna helemaal in je reet stopt mag je em voor 2 tientjes hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
Ik had toch twee topics geleden al 2 tientjes geboden op die ibanez van je? :d
Daar houd ik je aan!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
As jij hem daarna helemaal in je reet stopt mag je em voor 2 tientjes hebben
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan!
[Jij hebt mijn reet nog niet gezien, daar kan de hele band in!]
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Veel tijd en aandacht aan een gerecht besteden om vervolgens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Meursault het volgende:
[..]
pics or it didn't happen
Ik liet een keer mn pizza van m'n bord glijden die vervolgens ondersteboven op m'n schoen terecht kwam.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
gelukkig ziet het er niet lekker uit
Zet 'm als bureaubladquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Meursault het volgende:
Die tweede foto is wel echt heel mooi eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zou ik ook op de grond gooien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, nogsteeds dezelfde bassist!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwam opeens een youtube filmpje tegen die iemand had gemaakt tijdens een optreden van pas
Nieuw nummer
Behoorlijk crappy in het begin qua timing, maar eerste keer dat we em speeldeGister hebben we hem gedeeltelijk opgenomen in de studio dus ben benieuwd hoe dat resultaat word =D
klassieker nogLekker snel ingevallen na de intro
Inderdaad, ze willen wel iemand met gevoel voor humor in de band hebben natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:41 schreef KaMo het volgende:
Ikw erd net gemail, of ik jou wilde vervangen, maar ik heb nee gezegd...
Of iemand die op een bus mag rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Inderdaad, ze willen wel iemand met gevoel voor humor in de band hebben natuurlijk
En legaal bier mag drinkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of iemand die op een bus mag rijden.
Wij hebben wel eens opgetreden voor 10 liter benzine en 2 kratten bierquote:
Graag gedaan dude. Die grijns op je gezicht toen je hem voor het eerst zelf hoorde... daar doen we het voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn jongste telg is weer terug in huis na een zeer verkwikkende vakantie in Friesland. Wat een geluid komt er uit zo'n Dean met een Artec preamp
![]()
.
Wij hebben tot nu toe alleen maar opgetreden voor bierquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens opgetreden voor 10 liter benzine en 2 kratten bier![]()
* Dat was weer een bling post van ASH
Als je maar lol hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe alleen maar opgetreden voor bier
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Graag gedaan dude. Die grijns op je gezicht toen je hem voor het eerst zelf hoorde... daar doen we het voor
Vooral als ze ons een flinke zak geld gevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je maar lol hebt![]()
Vaak zijn de kleinste tentjes het gaafst om in te spelen![]()
Dat is mooi meegenomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vooral als ze ons een flinke zak geld geven.
Als je een matig concert speelt, heb je dat toch echt aan jezelf te danken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen.
Echter speel ik liever een heel gaaf concert waarbij het publiek echt staat te genieten dan een matig concert waarbij iedereen maar zo vanstaat te staan
Dus jij speelt altijd vaudloos?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een matig concert speelt, heb je dat toch echt aan jezelf te danken.
Heb gisteren geleerd dat 90% van het publiek je fouten niet eens ziet, en de rest er niet mee kan zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dus jij speelt altijd vaudloos?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |