hehe, er hangt nog wel een schilderij dat een paar duizend euri waard is... liefhebbers?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet iets van een live veiling onder leiding van de eigenaar van Paleis Soestdijk II?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
Johan in een oranje glitterpak die een superdeluxe grill met extra schoonmaakset aanprijst.
Hij zou dat best goed kunnen vermoed ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
Johan in een oranje glitterpak die een superdeluxe grill met extra schoonmaakset aanprijst.
vergis je niet, hij is een ervaren veilingmeesterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet iets van een live veiling onder leiding van de eigenaar van Paleis Soestdijk II?
Zeker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zou dat best goed kunnen vermoed ik
dus dat, dat veiling idee was er al, alleen niet live onder leiding van Johanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zou dat best goed kunnen vermoed ik
24/7.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, we wachten in spanning af. Is het wel een programmering "around the clock" of alleen gedurende een x aantal uren per dag.
Ik ga niet over de samenwerking.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is er samenwerking met Fok! en een subforum waardig en wat ga jij er doen, ga je er wat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |