Lief dagboek (en fokkers),
Ik ging vandaag na het gymen met homeboys wat te eten halen bij de c1000. Voordat ik naar binnen ging, zag ik al paupertjes staan, die gaan bedelen voor ''gogo's''. Ik in de c1000 een zak chips gekocht, en ik loop met homeboys naar buiten. Ik vroeg aan de kinderen: ''Wie wilt mijn gogo?'' Vervolgens hoor ik ongeveer 723 keer ''IK!''. Toen zei ik: ''Nah, ik hou hem toch maar zelf.''
Ik wachtte nog even op andere vrienden, die nog in de c1000 waren. Dus ik en mijn homeboys gaan nog even met hun praten, zeggen dat het wel behoorlijk irritant is voor mensen. Daarna komen een aantal mensen met een karretje vol boodschappen naar buiten, en vragen de kinderen ''Heb je gogo's?!?!'' De vrouw zei nee.
Maar der hele kar zat vol, dus ze had zat gogo's gekregen. Dus ik zei: ''Ze heeft wel gogo's, maar die wilt ze natuurlijk niet aan jullie geven.''
Maar een zo'n kut kind had goedkope bijstands chips, en dat kut joch gooide bijna raak tegen mij. Ik zei: ''Je kan nou godverredomme normaal doen.'' Toen gooide hij niet meer. Toen kwamen andere mensen van onze groep naar buiten, en hun vroegen ''Wil je mijn gogo?'' Iedereen wou hem, maar hij liep weg en gooide hem op een balkon
Klacht: Paupers die bedelen voor gogo's, de hele middag lang.