terwijl er genoeg ruimte isquote:Op woensdag 30 september 2009 18:13 schreef On het volgende:
Vind je het jammer dat dat leuke meisje angstig eerst 10 minuten lang een andere plek zocht en uiteindelijk toch maar naast jou moest gaan zitten omdat er niks anders was?
Situatieschets: meisje loopt volle bus in. Plek naast TS is leeg. Meisje twijfelt en kijkt net zo lang om zich heen tot ze een andere lege plek ziet en gaat daar zitten. TS stapt de bus uit, loopt door de voordeur, start de PC op en maakt topic aan.quote:
Kut, ik was te laat.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:13 schreef On het volgende:
Vind je het jammer dat dat leuke meisje angstig eerst 10 minuten lang een andere plek zocht en uiteindelijk toch maar naast jou moest gaan zitten omdat er niks anders was?
kijk goed voordat je wat loop te typen turk. ik zeg dat er genoeg plek is in de bus maar mensen lopen toch rondjes om een plek te vinden terwijl de bus half leeg isquote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Situatieschets: meisje loopt volle bus in. Plek naast TS is leeg. Meisje twijfelt en kijkt net zo lang om zich heen tot ze een andere lege plek ziet en gaat daar zitten. TS stapt de bus uit, loopt door de voordeur, start de PC op en maakt topic aan.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
kijk goed voordat je wat loop te typen turk. ik zeg dat er genoeg plek is in de bus maar mensen lopen toch rondjes om een plek te vinden terwijl de bos half leeg is
Wat hebben de bus en een bos met elkaar te maken? Of je beter een meisje kan verkrachten in een volle bus of een half lege bos?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
kijk goed voordat je wat loop te typen turk. ik zeg dat er genoeg plek is in de bus maar mensen lopen toch rondjes om een plek te vinden terwijl de bos half leeg is
Wat een schattig knakenventje ben jij.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
kijk goed voordat je wat loop te typen turk. ik zeg dat er genoeg plek is in de bus maar mensen lopen toch rondjes om een plek te vinden terwijl de bus half leeg is
Dus dichtquote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef MADVILLAIN het volgende:
moslim heeft een hoofdoek om ja ? dus? en nu dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |