Laat je het ons weten?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
BLUF!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende: ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
Katten![]()
![]()
![]()
Ja, succes hequote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Folmer het volgende:
Ze zouden die snertbeesten ook gewoon moeten aanlijnen en uitlaten.
TVPquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van onze buren als ik voor hun raam lekker mijn broek naar beneden trek en een drol draai in hun pas aangelegde violenperkje.
ikquote:Op woensdag 30 september 2009 17:29 schreef Acyrus het volgende:
Wie kent het niet, ben je net lekker in je mooie zwarte aarde aan het schoffelen, blijft er weer zo'n vieze gore ranzige kattendrol aan je tuinharkje kleven.
Die opmerking past mooi bij je ondertitel, echt gast, wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Drinky het volgende:
Je moet je tuin ook niet zelf harken, daar heb je slaven voor
Dat doen wij wel. Behalve het uitlaten dan, ze zijn getraind om netjes naar hun stinkbak te gaan in de schuur. We laten ze niet los omdat we op een industrieterrein wonen en onze straat dé straat is vanaf de snelweg naar de bedrijven.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:31 schreef Folmer het volgende:
Ze zouden die snertbeesten ook gewoon moeten aanlijnen en uitlaten.
FRIET!!!!!!!!!!!!!!!! PATAT IS SMERIG!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:32 schreef Kwaliteit het volgende:
KATTEN![]()
![]()
Ik pak ze altijd bij hun staart en tief ze de straat op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |