abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248641
De bus haalt het niveau van bb nooit en te nimmer, zit nu naar de stream te kijken en ze zitten te stipdobbelen, en die ene heeft verloren en wil niets uittrekken, gaat echt nergens over.
Word het niet gewoon tijd om de bus van het de weg/scherm/het web te halen, en maar wat anders gaan doen?
Tja, verzin eens iets nieuws......
pi_248642
Het was gewoon een poging van Job en Aziz om Antoinette uit de kleren te krijgen, alleen heeft Job verloren en die wilde tot ergernis van Antoinette zijn slip niet uittrekken/
pi_248643
quote:
op 02-21-2000 om 01:14 AM schreef Peerke het volgende:
Het was gewoon een poging van Job en Aziz om Antoinette uit de kleren te krijgen, alleen heeft Job verloren en die wilde tot ergernis van Antoinette zijn slip niet uittrekken/

Ok, maar zij wilde eerst ook niets uittrekken....
Jammer trouwens dat het ze niet gelukt is

Tja, verzin eens iets nieuws......
pi_248644
was inderdaad gewoon poging om Antonette uit te laten kleden. Jop is wel een mietje, eerst zegt ie dat het wel zou doen en dan stribbelt ie tegen.
Gewoon slappe hap, van zowel Antonette als Jop. En Aziz maar lachen
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248645
Jammer dat ze nu de slaapkamer niet uitzenden, ik wil die massage wel eens zien die Antoinette krijgt van Job
pi_248646
Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing. Het niveau blijft dalen. Job die Antonette eerst helemaal om zit te lullen, Aziz die dan maar meespeelt, maar voornamelijk veel lacht. Antonette die eerst niets wil uittrekken, Job maakt haar voor mietje uit en dan doet ze wel iets uit. uieindelijk geeft meneer Job er dan maar de brui aan.

Het was inderdaad weer gewoon een ordinaire poging Antonette uit de kleren te krijgen, want dat wil Job nu wel eens zien. Ik begrijp niet waarom die Kapster daar in trapt.

Het Zal voor SBSsex wel weer kijkers opleveren.

Blijft zich verbazen
pi_248647
Morgen weer, maar dan met alle passagiers. Trouwens wat is er nu zo interessant om naar een slapende Seki te kijken, als hij wakker is vind ik er al niks aan.
pi_248648

We kijken naar SBS6 en niet naar Veronica. Het zal alleen nog maar erger worden.
pi_248649
wel een grappige poging van die job om haar uit de kleren te krijgen. Hij dacht echt dat dat wel even zou lukken. Probeert heel sneaky vals te spelen door steeds de regels te veranderen en te manipuleren, maar zelfs dan lukt het niet.
En dan doodleuk vertellen dat ie vroeger de dobbelkoning was

Ben benieuwd of ze het morgen inderdaad met z'n allen gaan doen.
Hoewel ik liever zou zien dat esmeralda dan verliest, zou het toch ook wel leuk zijn als job zijn talenten als dobbelkonning weer waarmaakt.
Hij zei dan wel heel stoer dat ie -no way- zijn jongeheer voor 4 miljoen (??) mensen ging laten zien, denk dat ie onder de druk van de groep wel zou moeten

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 21 Februari 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 21 februari 2000 @ 11:09:00 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_248650
Wat is stipdobbelen?

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_248651
Dat is een dobbelsteen met stippen,

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 21 Februari 2000).]

Ik ben online
pi_248652