http://www.omroepbrabant.(...)Zino+in+Tilburg.aspxquote:TILBURG - Bij discotheek Zino aan de Heuvelring in Tilburg is donderdagochtend rond kwart voor vijf een grote brand uitgebroken. Bewoners hoorden een enorme knal, gevolgd door een ontploffing. Het sein brand meester is inmiddels gegeven.
De brandweer is meteen met groot materieel uitgerukt. Er zijn geen bewoners geėvacueerd, ook zijn er geen slachtoffers. De gasleiding werd afgesloten omdat er een grote hoeveelheid gas werd gemeten. Het is nog niet bekend hoe de brand is ontstaan. Het pand van de Zino is zwaar beschadigd.
Jaquote:
aah hij is in elk geval weer actiefquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Hij is weer actiefAls je nu naar buiten komt, dan komt hij weer naar de gaas rennen - alleen hij heeft nog niet echt gegeten/gedronken volgens mij
Ja, mama en ik hebben allebei een fleechebroek en als we die aanhebben, dan komt hij tegen je aan rijden. Nou, dat deed hij vanmorgen al weer, hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah hij is in elk geval weer actief
haha ok danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mama en ik hebben allebei een fleechebroek en als we die aanhebben, dan komt hij tegen je aan rijden. Nou, dat deed hij vanmorgen al weer, haha
komt wel johquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:13 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar goed; hij moet wel gaan drinken etc.
ehm ga studerenquote:
ik heb bij mij thuis nog een router liggen die vandaag aangesloten moet wordenquote:
Nčh... Ik moet vanmiddag werkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb bij mij thuis nog een router liggen die vandaag aangesloten moet worden
kan nu ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nčh... Ik moet vanmiddag werken
Hebben jullie de keuken binnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef styliste het volgende:
[..]
klopt wel maar dan is het nog wel balen![]()
[..]
super de luxe IKEA keuken
hoe laat moet je beginnen dan ?quote:
haha kan ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
#135; nu met verbeterde brandbaarheid?
haha okquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef automatic_ het volgende:
Messenga weet ook van jullie meet op 9 oktober
kan dus makkelijkquote:
okquote:
Braaf nijntjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:52 schreef automatic_ het volgende:
stuurloos misschien
Oja, konijntje eet
Jaquote:
Die is leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
#136; branden van verlangen naar een meet
Herkenbaar gevoel...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Naja, weet je wat het gewoon is. Ik weet ook wel dat hij een keer dood gaat en dat 10jaar al oud is, maar ik heb dat konijntje gekregen nadat mijn vader is overleden, dus ja... Konijntje moet nog even blijven
Jij hebt ook zoiets of...?quote:
Mijn hondje is zestien en af en toe gaat het wat minder, de link met jouw vader zal die emoties nog wel met een factor tien versterken.quote:
dadelijk even in de nieuwe op ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:52 schreef automatic_ het volgende:
stuurloos misschien
Oja, konijntje eet
klopt jah,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Naja, weet je wat het gewoon is. Ik weet ook wel dat hij een keer dood gaat en dat 10jaar al oud is, maar ik heb dat konijntje gekregen nadat mijn vader is overleden, dus ja... Konijntje moet nog even blijven
Ja, dat is wel leukquote:
Mja... Je weet dat het een keer komt, maar pff.. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem liever dood zou vinden, dan dat hij bijvoorbeeld weken niet lekker is ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn hondje is zestien en af en toe gaat het wat minder, de link met jouw vader zal die emoties nog wel met een factor tien versterken.
bij dolmans ???quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Kom weer even zwaaien en blij zijn dat ik niet meer bij Dolmans werk!
jah is wel dubbel jahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk
[..]
Mja... Je weet dat het een keer komt, maar pff.. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem liever dood zou vinden, dan dat hij bijvoorbeeld weken niet lekker is ofzo
En ja, dat zal dan wel even heftig zijnVooral omdat mijn vader zijn sterfdag eraan komt & dan zie ik het al helemaal voor mij dat konijn dan ook gaat
o jah even terug zwaaienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef vamperotica het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Dan hebben ze nu de kans om het nog beter te doen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Waren ze de zino pas aan het verbouwen of niet?
ook beneden iets te zien of alleen de boven verdiepingen ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje
De zino is een beetje verschoeit
Ik kwam er net langs
inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu de kans om het nog beter te doen...
Haha, ja inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu de kans om het nog beter te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |