Hier blijven in het weekendquote:Op woensdag 30 september 2009 21:06 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, elke vrijdag 4 uur lang met het OV terug naar huis en zondag weer om.
Jaquote:Op woensdag 30 september 2009 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
anders morgen even langs de dokter
hmm ok, en hoe bewoog hij ?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaIk ben net bij hem geweest & hij werd een beetje boos denk ik
Maar goed; hij bewoog wel gewoon, maar had nog niet gegeten/gedronken.
Hij liep heen en weerquote:
aah okquote:
aaaaah te veelquote:Op woensdag 30 september 2009 22:15 schreef theKiD het volgende:
Net programmering gezien voor ons weekend weg naar Rowwen Heze slotconcert Limburg in November.. Komen leuke bandjes
![]()
Mala Vita![]()
![]()
![]()
Blaas of glory![]()
Janse bagge bend
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaaah te veel![]()
Doe ff normaal man !!!
Hey, ik zag dat je keuken vandaag geleverd isquote:
Kan best. Ik moet de volgende dag wel naar mijn ouders, maar jaquote:
Het lijkt mij sterk dat zij jou nog nooit dronken hebben gezienquote:Op woensdag 30 september 2009 22:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan best. Ik moet de volgende dag wel naar mijn ouders, maar jaNog wel even wat zieltjes hier winnen
He bah wat vervelendquote:Op woensdag 30 september 2009 22:57 schreef existenz het volgende:
Ik heb volgende dag weer zuipen :p
En twee dagen ervoor moet je ook koken!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:57 schreef existenz het volgende:
Ik heb volgende dag weer zuipen :p
Beide?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:58 schreef Stuurloos het volgende:
Krijg net een sms van een vriend van me dat hij een huisfeest geeft op 9 oktober, 5 euro en onbeperkt zuipen.. op zich wel de moeite waard, maar meet is ook gezellig. Discutabel.. ik denk er nog even overna.
Eerst meet en dan huisfeest.. is een optie. Maar dan moet je er natuurlijk wel bij zijn, voor niets gaat de zon op autoquote:
Haha, voer de druk maar op bij mijquote:Op woensdag 30 september 2009 23:05 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Eerst meet en dan huisfeest.. is een optie. Maar dan moet je er natuurlijk wel bij zijn, voor niets gaat de zon op auto
Je hebt nog ruim een week om erover na te denken. Ik duik mn bed in! Bis morgen!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, voer de druk maar op bij mij
Wat aardigquote:Op woensdag 30 september 2009 23:09 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim een week om erover na te denken. Ik duik mn bed in! Bis morgen!![]()
Idd, maar hij was wel heel leukquote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
The Ugly Truth? Wat een vrouwenfilm idd.
Mooie vrouw idd. Maar helaas speelt ze in allemaal van die vrouwendingen; Grey's, 27 dresses, en dan deze weer (Ugly Truth)...quote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Katherine Heigl
Daar gaat de pillen kroegquote:Grote brand in Tilburgse discotheek Zino
donderdag 01 oktober 2009 | 06:06 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 01 oktober 2009 | 06:09
Tekstgrootte
TILBURG - Een grote brand heeft de bovenverdieping van discotheek Zino aan de Heuvelring in Tilburg verwoest.
De discotheek zelf op de begane grond liep enorme rook- en waterschade op.
Het vuur ontstond donderdagochtend even na half vijf. Omwonenden hoorden een explosie waarna ze vlammen zagen.
De brandweer rukte met groot materieel uit. De vrees bestond dat de naastgelegen panden eveneens ten prooi zouden vallen aan de vlammen, maar dat kon worden voorkomen.
denk dat ze beneden ook wel flink schade hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:33 schreef Guard het volgende:
Kon de benedenverdieping ook niet in vlammen opgaan?
Had liever gezien dat dat hele pand niet meer te redden was....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat ze beneden ook wel flink schade hebben
Water en rookschade sowieso
jaaaaaa! klopt! Vandaag ff kijken oftie compleet isquote:Op woensdag 30 september 2009 22:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Hey, ik zag dat je keuken vandaag geleverd is
wie weetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Had liever gezien dat dat hele pand niet meer te redden was....
hoop voor je van welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:47 schreef styliste het volgende:
[..]
jaaaaaa! klopt! Vandaag ff kijken oftie compleet is
hehehe, zou vervelend zijn als je een laatje mist of zo....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:47 schreef styliste het volgende:
[..]
jaaaaaa! klopt! Vandaag ff kijken oftie compleet is
Brand verwoest Tilburgse discotheekquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie weet
om 7:00 zeiden ze dat het nog niet geblust was
lekker droge commentaar hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Bekijk "Brand verwoest Tilburgse discotheek" op YouTube
jah zaten idd mooie tussenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:50 schreef styliste het volgende:
wel hele mooie foto's van de zino brand
staat ook niet echt mooi nee in je keukenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:51 schreef styliste het volgende:
[..]
ik ook, zou inderdaad vervelend zijn als ik een laatje mis
Maar ja een laatje kun je wel bij de Ikea in Breda halen....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat ook niet echt mooi nee in je keuken
haha, super de luxe keuken en dan 1 laatje met spijkers in elkaar getimmerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja een laatje kun je wel bij de Ikea in Breda halen....
klopt wel maar dan is het nog wel balenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ja een laatje kun je wel bij de Ikea in Breda halen....
super de luxe IKEA keukenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, super de luxe keuken en dan 1 laatje met spijkers in elkaar getimmerd
dat moet je nu weer niet zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:00 schreef styliste het volgende:
[..]
klopt wel maar dan is het nog wel balen![]()
[..]
super de luxe IKEA keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |