dan maar colaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik lust geen bier en ik moet naar huis rijden, dus dan kan ik sowieso geen bier drinken
Oja & jullie zat en ik zo nuchter? Of jullie dumpen mij subtielquote:
ik was vorige week in breda, ook alleen colaquote:
doe ik met jou meedrinkenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja & jullie zat en ik zo nuchter? Of jullie dumpen mij subtiel
deal ?quote:
op een vrijdag,quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Ligt eraan wanneer je gaat! En dan nog moet ik er over nadenken!
Kijk, als existenz mij toch tonijnpizza gaat geven, dan ga ik niet mee natuurlijk
Zou je denken? Volgens mij is hij best evil..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op een vrijdag,
en exist geeft je geen tonijn
ik help je wel danquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je denken? Volgens mij is hij best evil..
doe dan een goedequote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef Stuurloos het volgende:
Zo, maar even Lara Croft als avatar
Hoe vaak ga je nog wisselen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef Stuurloos het volgende:
Zo, maar even Lara Croft als avatar
haha wissel trofeequote:Op woensdag 30 september 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog wisselen?
Wie zegt dat jij er dan bij bent?quote:
quote:
ik vraag jou toch meequote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij er dan bij bent?
maar dat tonijn-ding eten is dan misschien nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vraag jou toch mee
dus als we op vrijdag gaan ga ik mee
Ik mag daar niet klagen.. als ik online bestel heb ik gloeiendheet mn bestelling in 15 minuten binnen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Nooooo, niet samed'sHeel tilburg zit vol met goede Turken en dan ga je naar sameds
Ik vind je fietsje leukquote:
jah maar als ext jou uitnodigd voor romantisch diner kom ik nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
maar dat tonijn-ding eten is dan misschien niet
van lara ?quote:
Snap ikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar als ext jou uitnodigd voor romantisch diner kom ik niet
Ik ga de 10e weg. Hè jammer! Ik kan er niet bij zijn. Vervelendquote:
tot wanneer blijf je weg ?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga de 10e weg. Hè jammer! Ik kan er niet bij zijn. Vervelend
16e. Ik vertrek de 10e vroeg.. Of naja, misschien ook niet té vroeg, dat moet ik nog overleggen, maar anders kan ik MISSCHIEN (!) wel komen - als ik durf.quote:
We eten je heus niet op ofzo.. zie ik er zo uit dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
16e. Ik vertrek de 10e vroeg.. Of naja, misschien ook niet té vroeg, dat moet ik nog overleggen, maar anders kan ik MISSCHIEN (!) wel komen - als ik durf.
ik zie er toch ook niet zo eng uit ?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
16e. Ik vertrek de 10e vroeg.. Of naja, misschien ook niet té vroeg, dat moet ik nog overleggen, maar anders kan ik MISSCHIEN (!) wel komen - als ik durf.
stukje auto vlees ... niks mis mee denk ik zoquote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
We eten je heus niet op ofzo.. zie ik er zo uit dan?
Weet ik veel... Ik vind dat ik in een (vreemd) groepje nooit (echt) mijzelf ben...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
We eten je heus niet op ofzo.. zie ik er zo uit dan?
jah dat zal iedereen wel hebben in het begin denkquote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik veel... Ik vind dat ik in een (vreemd) groepje nooit (echt) mijzelf ben...
Ja, maar ik heb het erg - vind ikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat zal iedereen wel hebben in het begin denk
Ik heb het weleens gehad met een meet van een online manager spel wat ik speel, ik was zowat de oudste en voelde me erg ongemakkelijk bij die broekies, maar dat zal nu wel niet zo zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het erg - vind ik
Ik zal wel de jongste zijn ( want zusje komt toch nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gehad met een meet van een online manager spel wat ik speel, ik was zowat de oudste en voelde me erg ongemakkelijk bij die broekies, maar dat zal nu wel niet zo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |