IE sluit nooit vanzelf uit, je liegt!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef jagga het volgende:
IE was goed te doen een tijdje, maar heb sinds kort die nieuwe en die rukt aan alle kanten
Is er niets aan de hand, ineens looptie vast en krijg je zon verkankerd venstertje waarin gezegd wordt dat internet explorer afsluit, terwijl dat kutprogramma het even niet kan bolwerken
Tis dat ik lui ben en vaak vergeet chrome op te starten....
We zijn weer wakker.quote:
Ja een fucking testquote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
Alsof de Acid testen iets zeggen over de browser.
Het is een test for crying out loud.......
Chrome is een kut browser, en de snelheid.. tjsa, ik weet niet maar een paar ns hou ik wel uitquote:
Ja, standaarden die er nog niet eens zijn of gebruikt worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja een fucking testdoe normaal mensen, het is maar een test
![]()
Een test over hoe goed de browser zich aan de html regels houd, dat vind ik best wel belangrijk hoor
Tuurlijk man, je hebt het misschien over Acid3...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, standaarden die er nog niet eens zijn of gebruikt worden.![]()
dan werk je met Chrome en niet msie... wat je beschrijft is juist een belangrijke eigenschap van Chrome, dat alle tabs compleet aparte en gescheiden processen zijn, die elkaar niet beeinvloeddden..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:58 schreef Nass het volgende:
[..]
IE sluit nooit vanzelf uit, je liegt!!!!!
Elke tabblad werkt apart, en dus niet als 1 geheel, mocht een tabblad vastlopen, dan kan je doorgaan met de rest, althans dat heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |