De smoothie?quote:
Kvind je meer Pan eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stond er helegaar niet!
Dans en lyrische poezie, en iets met een koor en een lier.
Wat heb ik met het woud te maken?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kvind je meer Pan eigenlijk
Niks, wel met verleiding, dans, muziek tochquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik met het woud te maken?
Of met herders, dierlijk instinct, vee?
Mijn optie zit er niet bijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Poll: Qua borsthaarDat heb ik niet. Dat heb ik wel. Dat heb ik wel, maar ik haal het eraf. Vroeger eraf, nu laat ik het staan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je ook een beschrijving wat wat is?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Poll: Ik ben eenCub Otter Bear Twink Smoothie Daddy Silver daddy Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar Pan is toch niet van verleiding?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Niks, wel met verleiding, dans, muziek toch
Heb het geimplanteerdquote:Op woensdag 30 september 2009 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Welke dan?"Heb het niet van nature, maar..."?
Ik dus, poesjequote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wikipedia
En jij
Binnenkort weer een bedtime story?
Ok, daar gaan wequote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je ook een beschrijving wat wat is?
Borsthaar ooit eraf gedaan, maar het is me teveel moeite.
Oh ik dacht dat twinks ook haarloos moesten zijn. Nja, ik ben geen expert (en dat vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 30 september 2009 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Waarom staat twink erbij?
Is dat de haarloze versie van de Cub?
Ik meen dat twink een bepaalde lichaamsbouw/leeftijd was en weinig met veel of geen haar te maken had.
Ik ben misschien niet heel dun. Maar ik weet niet of ik onder niet zo dun valquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, daar gaan we:
Cub > niet zo dunne behaarde jonge kerel
Otter > dunne behaarde jonge kerel
Bear > oudere behaarde kerel
Twink > dunne haarloze jonge kerel
Smoothie > haarloze kerel
Daddy > oudere kerel.
Silver daddy > grijsharige oudere kerel.
Niet van nee, maar dat zijn karakter eigenschappen die aan hem zijn toebedeeldquote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Pan is toch niet van verleiding?
Muziek maakt ie op z'n fluitje en hij huppelt wat, maar hij is de God van het Woud en het Vee en de Herders.
Ik weet niet of de dans een God/Godin heeft, wel een Muze.
En verleiding... dat is vast gewoon die snol van eeen Aphrodite!
Ik weet het ook niet. Nou ja, van mezelf wel, maar van jou niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet heel dun. Maar ik weet niet of ik onder niet zo dun val
Ik ben niet dunquote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Steve het volgende:
Rekenen jullie jezelf niet wel heel snel onder cub?Of moet je echt anorexiadun zijn om otter te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |