quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gebeld...
"Hoi, ik wil een bod doen op het appartement"
Ik vond het doodeng, en gaat ze vragen of het onder voorbehoud van financiering is, en wat de levertermijn is etc.. weet ik veel
"A young bear"quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080309192738AApfa81
Jij: "Contant. Morgen"quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gebeld...
"Hoi, ik wil een bod doen op het appartement"
Ik vond het doodeng, en gaat ze vragen of het onder voorbehoud van financiering is, en wat de levertermijn is etc.. weet ik veel
Ik heb zojuist geleerd dat een 'otter' een dun behaard iemandje isquote:Op woensdag 30 september 2009 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"A young bear"
Zo leer ik toch nog weer eens wat, zeg!Een cubje!
Een otter??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geleerd dat een 'otter' een dun behaard iemandje is.
En wat voor dier is dat dan? Een paling?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een otter??
Wie bedenkt toch die termen...![]()
Ik ben lekker toch me zelf. *
* = Mag ik een teiltje?
Jij vindt me een gladde aal he??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat voor dier is dat dan? Een paling?
Ooooooohhh je wilt weten of ik borsthaar heb?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Misschien ben je wel zo'n varkentje met drie haartjes op z'n rug.
Nee, zelf koken, schoonmaken, strijken en wassen bevalt me nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij: "Contant. Morgen"
Wacht maar tot je je handtekening onder het contract hebt gezet!
Ben je er he-le-maal klaar voor, uit huis gaan?Mentaal en alles?!
Maak anders een poll aan!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een raar gesprek.
Ik was gister trouwens abuis.quote:
Ach, dan ga je bij mamma eten, je laat mamma bij je thuis wekelijks schoonmaken en je gaat vast en zeker zó vaak naar haar toe dat ze óók nog wel de was voor je wil doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, zelf koken, schoonmaken, strijken en wassen bevalt me niet
Natuurlijk, de muze van de dansquote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister trouwens abuis.
Ik dacht dat je me Phobos noemde i.p.v. Phoibos
Mag ik trouwens ook Terpsichore zijn?
Dat stond er helegaar niet!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk, de muze van de dans
Nou, om eerlijk te zijn is Terpsichore vooral voor de jongeren...
Wie is hier nou de autoriteit op dit gebied, lievelingquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stond er helegaar niet!
Dans en lyrische poezie, en iets met een koor en een lier.
Wikipediaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie is hier nou de autoriteit op dit gebied, lieveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |