Ik welquote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar, een egale prikkelwang...
Ja, dat is weer hip.. dus ik ben ook kei hip tegenwoordigquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch ook (weer) stoer en hip tegenwoordig?Of is de norm nog steeds rondlopen als een kale kipfilet en alles?
Als je maar ggggggeeeeeeennnn ringbaardje of een kinplukje laat staan. Never ever!
Daar moet je man genoeg voor zijn..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat krijg ik nog steeds niet voor elkaar, een egale prikkelwang...
Oh, dat klinkt eigenlijk als een kale piemel, terwijl ik alleen maar aan onthaarde borstkassen dacht!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kale kipfilet. Daar hou ik niet zo van.
Hmm, dan was je erg vroeg, of behoorlijk behaard?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Een egale prikkelwang kon ik al ongeveer toen ik een jaar of 15 was.
Bah.. dan lig je op zo'n stuk schuurpapierquote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eigenlijk als een kale piemel, terwijl ik alleen maar aan onthaarde borstkassen dacht!
hahaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt eigenlijk als een kale piemel, terwijl ik alleen maar aan onthaarde borstkassen dacht!
Post het bewijs maarquote:
Nou ja, blijkbaar zijn er een hoop stoere bears in dit topic.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echte mannen hebben blijkbaar geen Gillette Mach3 Turbo in de badkamer liggen.
Ik ben niet veertig, dik en besnord.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar zijn er een hoop stoere bears in dit topic.
Een cubje?? Wat is dát??quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben niet veertig, dik en besnord.
Ik ben een cubje, dan
En dan elke dag bijhoudenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echte mannen hebben blijkbaar geen Gillette Mach3 Turbo in de badkamer liggen.
Gebeld...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je niet píssen van de zenuwen??Hoe heb je dat gedaan?? Gebeld of..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |