Nou, stuur hem een PM!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Keukenkastjes klinken best leuk zo in je beschrijving.
Nah.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, stuur hem een PM!Lachen! Kijken wat'ie dan doet en alles!
Ik heb al een persoonlijke kaart, heb nl een voordeelurenabonnement.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon een opersoonlijke kaart nemen, automatisch opwaarderen erop en klaar...
Ik loop bij alle poortjes zonder problemen door
Dat is toch leuk?quote:
Zeg! Niet mijn Endymionnetje pesten hiero!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Denk aan de gevoelens van KK, anders wordt het weer brullen
Met zo'n foto erop en allemaal krullen?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al een persoonlijke kaart, heb nl een voordeelurenabonnement.
Ik vind mezelf heel leuk in deze beschrijvingquote:Op woensdag 30 september 2009 15:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik moet daar niet op de eerstejaars letten, anders durf ik écht niet meer te komen.Er lopen heel veel Keukenkasten rond, dus stoer en borsthaar boven het shirtje uit en hip, maar aan de andere kant toch nog rode bloswangetjes en hypersensitief als het om de groentesoep van mamma gaat die ook nog elke week wasjes draait. En dan kom ik daar aan, om ook nog e.e.a. te doen.
Dankjequote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn Endymionnetje pesten hiero!
helaas berusten de beelden niet op de werkelijkheidquote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel leuk in deze beschrijving
Like you knowquote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
helaas berusten de beelden niet op de werkelijkheid
*miauw*quote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
helaas berusten de beelden niet op de werkelijkheid
quote:
Zie je wel!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel leuk in deze beschrijving
Vind jij mij stoer en hip en met borsthaar boven mijn shirtje uitquote:
Dus hier mooi weer spelen, maar achter de schermen iedereen aan het janken maken?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben in PM juist een ijskoude harde bitch. En dat wil ik niemand aandoen.
Dat is toch ook (weer) stoer en hip tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vind jij mij stoer en hip en met borsthaar boven mijn shirtje uit?
I'm a backstabbing biatch baby.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus hier mooi weer spelen, maar achter de schermen iedereen aan het janken maken?
Zeg! Ik zei dit juist om hem te beschermenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn Endymionnetje pesten hiero!
Ik heb af en toe een beetje stoere stoppelsquote:Op woensdag 30 september 2009 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch ook (weer) stoer en hip tegenwoordig?Of is de norm nog steeds rondlopen als een kale kipfilet en alles?
Als je maar ggggggeeeeeeennnn ringbaardje of een kinplukje laat staan. Never ever!
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb af en toe een beetje stoere stoppels
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben in PM juist een ijskoude harde bitch. En dat wil ik niemand aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |