Dankjequote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarpie succes met je aankoopstress.
Dat kost 2000 euro ofzo.. beetje erg duur, niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef Baltar het volgende:
Je kunt toch nog steeds een aankoopmakelaar inschakelen?
Dat ligt eraan. Met makelaars kun je tegenwoordig goed onderhandelen over hun courtage.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kost 2000 euro ofzo.. beetje erg duur, niet?
Het lukt me ook wel zonder denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Met makelaars kun je tegenwoordig goed onderhandelen over hun courtage.
Dat laatste. Da's altijd met slimmerkopen. Dan krijg je 25% korting op de prijs, maar je geeft straks wel 50% van de overwaarde weer aan de Trudo. Maar da's dan niet van de overwaarde die je zelf gecreerd hebt door bv een anabouw of nieuwe keuken.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. jij hebt gewoon de vraagprijs betaald?
Of kwam het huis uit de verhuur?
Hoeveel % van je totale hypotheek is dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kost 2000 euro ofzo.. beetje erg duur, niet?
ja, en wie weet wat her oplevert aan verkoopbedrag. Als dat dan weer meer dan 2000 euro lager is dan dat je zelf voor elkaar zou krijgen maak je winstquote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel % van je totale hypotheek is dat?
Ofwel: gaat misschien je maandelijkse last met 0.50 eur omhoog
Je kunt het nl meefinanciëren en kost je echt op maandbasis niets (oke 50 cent ofzo)quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lukt me ook wel zonder denk ik
Oje, wat ga je jezelf aandoen?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*scheermesjes, touw en pijnstillers het topic inflikkert*
Wat wil ie ons aandoen? Meneer wil [HOMO] zeker voor hem alleen (en Mr.Oquote:
Ik mezelf niks, maar deze reeks is zo'n depressietank geworden dat ik alvast de middelen lever.quote:
O ja, inderdaad. Dat zijn leuke projectenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste. Da's altijd met slimmerkopen. Dan krijg je 25% korting op de prijs, maar je geeft straks wel 50% van de overwaarde weer aan de Trudo. Maar da's dan niet van de overwaarde die je zelf gecreerd hebt door bv een anabouw of nieuwe keuken.
Houd eens bij je..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*scheermesjes, touw en pijnstillers het topic inflikkert*
ER IS HIER MAAR 1 QUEEN!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat wil ie ons aandoen? Meneer wil [HOMO] zeker voor hem alleen (en Mr.O).
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, inderdaad. Dat zijn leuke projecten
Zo ver kun je met dat slappe handje niet gooien.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Houd eens bij je..
*terug flikkert*
Als het maar buiten ligt...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo ver kun je met dat slappe handje niet gooien.
*B. stuurt wat richting Rotterdam, hier regent het de hele dag al*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |