Ok. Dat is ook wel zo vriendelijk voor de beertjes etc die daar rondlopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Zou misschien een optie zijn, maar vind denk ik een tentje leuker.
Vorig jaar trouwens het zuidwesten aangedaan (Californie, Utah, Nevada en Arizona) dus we hebben enige ervaring.
Mag ik vragen hoeveel dat gekost heeft, alles bij elkaar? Ik wil dat ook heeeeeeel graag doen, maar wil graag weten waar ik dan voor moet sparen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Zou misschien een optie zijn, maar vind denk ik een tentje leuker.
Vorig jaar trouwens het zuidwesten aangedaan (Californie, Utah, Nevada en Arizona) dus we hebben enige ervaring.
Daarvoor kun je terecht in het Zuidwest VS topic over Californië en omstrekenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Its_Muppet het volgende:
Mag ik vragen hoeveel dat gekost heeft, alles bij elkaar? Ik wil dat ook heeeeeeel graag doen, maar wil graag weten waar ik dan voor moet sparen.
Valt wel mee hoor. Heb voor de gein eens een route gepland door dit gebied via Glacier NP en toen kwam ik uit op ca 2300 mijl. Pak het wat ruimer en je moet gemiddeld 150 mijl per dag afleggen. Dat is wel goed te doen denk ik, aangezien ik het ook niet erg vind om bijvoorbeeld enkele dagen alleen maar te rijden en zo van de omgeving te genieten en af en toe te stoppen. Zeker in de dunbevolkte gebieden.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Op jullie kaartje ben je wel ontzettend veel aan het reizen om relatief weinig te zien heb ik het idee. Ik ken die regio niet, maar in die dunbevolkte gebieden zijn de afstanden wel groot.
Zit aan de bouwvakantie vast, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef WooZ het volgende:
Als je naar Yellowstone NP wilt kan het alleen maar in de zomer
Ben er vorig jaar 9 dagen geweest, vanaf 10 juni en toen hebben we 2 dagen in de sneeuw gelopen en vervolgens 7 dagen nonstop strak blauw lucht
Ik vind het leuker om in state en national parks te kamperen. Iets primitiever, maar vaak wel op prachtige locaties en niet bij de buurman op de bovenlip.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef Proximo het volgende:
Als je gaat kamperen, pak dan de Koa campings, die zijn prima geregeld allemaal
De KOA-campings zijn over het algemeen prima campings, met veel ruimte. Ik zou die tip van de camper/RV zeker nog eens overwegen. Ik vond het de meest ideale manier van reizen in die omgeving. Je bent veel vrijer, je hoeft niet eens persé op een camping te staan. Bedenk ook dat het koud kan zijn 's nachts in je tentjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om in state en national parks te kamperen. Iets primitiever, maar vaak wel op prachtige locaties en niet bij de buurman op de bovenlip.
KOAs zijn niet slecht, idd, maar ik heb een voorkeur voor de state/national parks. Het lijkt mij ook leuk om een camper te huren, maar het is behoorlijk aan de prijs. Het is in mijn ervaring goedkoper met een tentje te kamperen en in geval van hondenweer een goedkope motelkamer te scoren. Een mooie trip wordt het sowiesoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:03 schreef Blik het volgende:
[..]
De KOA-campings zijn over het algemeen prima campings, met veel ruimte. Ik zou die tip van de camper/RV zeker nog eens overwegen. Ik vond het de meest ideale manier van reizen in die omgeving. Je bent veel vrijer, je hoeft niet eens persé op een camping te staan. Bedenk ook dat het koud kan zijn 's nachts in je tentje
Maar verder wel gaaf, let ook op dat je niet teveel kilometers maakt en veel kunt zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |