401 van teletekst is dan ook niet wereldschokkend nieuws dat mensen direct moeten weten.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef BasEnAad het volgende:
Wat me de laatste tijd heel erg opvalt is dat nieuwsplatforms als NOS teletekst, Spitsnieuws en ook de kranten vaak oud nieuws brengen.![]()
Lees ik bijvoorbeeld iets op 401 van teletekst, wat ik al drie dagen daarvoor ergens op internet heb gelezen. En zo komt elk onnozel nieuwsberichtje mij altijd minstens drie keer ter ore, op verschillende dagen! Schandalig, ze kloten maar wat aan blijkbaar.![]()
Kan nu even helaas geen voorbeeld geven, maar ik wil dit toch met jullie delen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef BasEnAad het volgende:
Kan nu even helaas geen voorbeeld geven, maar ik wil dit toch met jullie delen.
Constatering van de eeuw.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:06 schreef wakajawaka het volgende:
GHoh, internet is snweller dan de krant.
Denk je nou echt dat alles wat op 401 staat geverifieerd is? Echt niet dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:13 schreef BorusBulldog het volgende:
Internet dumpt alles meteen erop, sommige nieuwszenders willen eerst dingen verifieren zodat ze zeker weten dat ze geen onzin plaatsen. Kan wel een dagje overheen gaan als een timboektoe site nieuws post toch
Je krijgt ook niet elk nieuws bericht 3x te zien. Ik zeg alleen, er zullen er zeker bij zitten die vertraagd zijn omdat ze ge-checked worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat alles wat op 401 staat geverifieerd is? Echt niet dus.
Sinds 316 en 318 weg zijn veel minderquote:Op woensdag 30 september 2009 12:16 schreef ShevaJB het volgende:
Lezen er nog steeds mensen teletekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |