Ik weet niet of ik hier goed zit,
Maar mijn buurman waar ik al een tijd onmin mee heb heeft afgelopen vrijdag mijn dochtertje ongevraagd meegenomen naar buiten.
Ik woon in een flat op 3 hoog zonder lift en was mijn hondjes wezen wandelen en omdat ik daarna meteen weer weg zou gaan heb ik mijn dochtertje van 4 en een halve maand eventjes beneden in de hal geparkeerd om de hondjes boven te brengen en een paar tassen te pakken (duurt ongeveer 2 minuten).
In die tijd heeft mijn buurman mijn dochtertje mee naar buiten genomen en wou met haar weg rijden.
Op dat moment kwam mijn moeder aan die mij kwam halen en rende ik naar buiten, heb hem weggeduwd en geschreeuwd wat hij met mijn kind van plan was,
zijn verhaal was dat hij wou gaan wandelen met mijn dochtertje.
Ik ben met mijn moeder daarna meteen naar het politieburo gegaan en die verdomme het gewoon om aangifte op te nemen,omdat hun het dus geen strafbaar feit vinden.
Het is treitergedrag vind de politie en daar kunnen ze niks aan doen zeggen ze,
Ik vindt ongevraagd je kindje meenemen is geen treitergedrag dat is ontvoering toch??
Ik ben echt hele weekend geprobeerd contact op te nemen met de politie en woord dus iedere keer afgewimpeld.
Dit vindt ik geen pestgedrag dit vindt ik eng worden.
Wat wou hij met mijn kindje doen,als ik niet optijd was wat was er dan gebeurd.
Mijn meisje woordt ook ouder, ik durf haar echt niet meer buiten te laten spelen als ze straks ouder is omdat ik bang ben dat hij dat weer zal doen.
Heb ik allemaal proberen uit te leggen aan de politie,maar ik woord niet eens serieus genomen.
Dus als het aan de politie in haarlem ligt mag men dus gewoon elk kind van de straat meenemen als het maar treiteren is.
Ik voel me echt niet goed hier hier over en zeker niet veillig,
aangezien ik mijn kindje niet eens meet veillig in haar eigen huis kan laten staan.