Staat in de [meer] bij de beschrijving bij het tweede youtube filmpje.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:14 schreef BroesWillems het volgende:
Wat zingt ze nu precies, ik kan er geen touw aan vastknopen....
Youtube + werk = no go...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:16 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Staat in de [meer] bij de beschrijving bij het tweede youtube filmpje.
quote:
Ik ook welquote:Op woensdag 30 september 2009 09:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind ;t eigenlijk wel een goed nummer
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind die tekst van haar maar nergens op slaan
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
'slaaahaap lekker ding, want jij is lastig, bla bla bla is fantastig bla bla'
dat versta ik er van....
Eerste couplet met refrein.quote:Dag en nacht
En wij daartussen
Jouw kussen zacht
Op mijn natte-dromen-wang
Bang van komen en jouw gaan
Slaap lekker ding
Want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:35 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Eerste couplet met refrein.
Ik zou haar wel even lekker willen drogeren en dan...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat heeft ze gesnoven toen ze dat schreef?
Idd!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:03 schreef AAAAAA het volgende:
Echt een altonummer. Hoop geleuter, en dan moeten mensen de diepere betekenis gaan zoeken. En die mislukte rapper voegt ook weinig toe.
"Is wat ik zei tegen haar".
Staan toch geen foto's inquote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik open jouw fotoboek maar niet, prutser.
Dat heet dichterlijke vrijheid. Zo is 'fantastig' ook niks, maar het rijmt goed op lastig. En een zin met 'jij is lastig' klinkt wat beter dan 'jij bent lastig'...quote:Op woensdag 30 september 2009 22:58 schreef Foxio het volgende:
Kut nummer, Geil accent,
"Jij is lastig"
Alleen daarom al een kut nummer.
haha ja idd precies zoals ik het ook versta, met dat "fantastig tooooooch"quote:Op woensdag 30 september 2009 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
'slaaahaap lekker ding, want jij is lastig, bla bla bla is fantastig bla bla'
dat versta ik er van....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
haha ja idd precies zoals ik het ook versta, met dat "fantastig tooooooch"
onzin, zo'n snotneus als dat vrouwtje heeft kun je echt niet verstaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Wat ze zingt is duidelijk te verstaan hoor.. t is tenminste duidelijker dan Almeloos
Heb geen smaak.quote:
Daarom winnen Belgen ook 95% van de keren met 10 voor taal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Tsja, tis een belg toch? Zoja, logisch, die zijn toch allemaal totally retarded, laat staan dat ze fatsoenlijk grammatica kunnen toepassen
PATAT!quote:
en extra zout.quote:
nee dan zou ik slapenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Je zou haar geven als ze 's nachts bij je kwam ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |