goed lezenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Had je maar geen schade moeten rijden.
ja het is lease maar bij verzekerings werk kreeg ik meestal een net iets betere.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:47 schreef pisnicht het volgende:
Is het lease? Zo ja dan staat in het contract vaak waar je recht op hebt. Je gaat dus geen audi a4 mee krijgen als je zelf een peugeot 207 rijdt. Meestal is het gelijkwaardig of één niveau kleiner.
na afronding heb ik dus geen auto.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Open een topic als je geen leenauto krijgt.
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na afronding heb ik dus geen auto.
Hihihiquote:Op woensdag 30 september 2009 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
en wat krijg ik? een Musa.![]()
dat is geen auto, dat is lelijk.
Is flexifuel dan heel zuinig? Of een bijzonder brandstof die erin moet?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
Wees blij.
Ik heb al 2x een opel corsa mee gekregen, zo'n flexifuel ding.
Die zijn helemaal niet vooruit te branden.....
En zitten verschrikkelijk, hellen over in de bocht en je glijd uit de stoel wanneer je een beetje door een bocht gaat.
en wat zou dat moeten oplossen?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:45 schreef minkuukel het volgende:
Ga je toch lekker met het OV eikel
Heel zuinig, schijnt....quote:Op woensdag 30 september 2009 08:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Is flexifuel dan heel zuinig? Of een bijzonder brandstof die erin moet?
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er staat dat je schade hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
anti klacht, de veroorzaakster van de schade had een briefje onder de ruitenwissers gedaan
Maar niet dat ie t zelf gereden hebt zoals jij beweertquote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Had je maar geen schade moeten rijden.
ook dat de veroorzaakster een briefje achter liet, ik was er dus niet eens bij toen de schade ontstond.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
in de kleur bruinquote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heel zuinig, schijnt....
Ow, dit is de auto van TS.
[ afbeelding ]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |