abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73230363
Heey heey

Ik ga 21 december 2009 t/m 4 januari 2010 naar Madrid, Spanje.
Tijdens deze periode ga ik in Madrid naar school, om een Spaanse talencursus te volgen via Donquijote.

Dit is een speciale Kerstcursus, waardoor ik dus kerstmis en oud en nieuw ook ga vieren in Madrid.
Ik verblijf waarschijnlijk de 1e week in een studentenresidence en de 2de week bij een gastgezin.

Nu was ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die :

• ook deze cursus gaan volgen...

• ook in deze periode in madrid zijn om een andere reden... ( alleen oud en nieuw vieren bijv.)

• in Madrid wonen en ook in deze periode in Madrid blijven....

• eerder een cursus hebben gevolgd via Donquijote...

En mischien zijn er ook wel mensen die n.a.v. dit bericht denken: "Heey dat lijkt mij ook vet!"
    Mischien is het dan leuk om in contact te komen of ervaringen uit te wisselen.
    En indien je al eens een cursus hebt gevolgd via Donquijote, mischien kun je me dan tips geven!

Ik ben benieuwd!
  • Live your life to the fullest!
    pi_73235765
    Wil je niet ontmoedigen maar Spanjaarden hebben niet erg veel op met kerst en oudjaars viering en het is dus niet erg bijzonder. Ik kan je wel de tip geven om zeker een pak mee te nemen, anders ga je je met oud & nieuw zwaar underdressed voelen - alle Spanjaarden hijsen zich namelijk in driedelig pak met oud en nieuw.

En Spaans leren in 2 weken? Succes. Respect als het lukt.
    pi_73236284
    quote:
    Op woensdag 30 september 2009 10:58 schreef illusions het volgende:
    Wil je niet ontmoedigen maar Spanjaarden hebben niet erg veel op met kerst en oudjaars viering en het is dus niet erg bijzonder. Ik kan je wel de tip geven om zeker een pak mee te nemen, anders ga je je met oud & nieuw zwaar underdressed voelen - alle Spanjaarden hijsen zich namelijk in driedelig pak met oud en nieuw.

En Spaans leren in 2 weken? Succes. Respect als het lukt.
    Ik heb al Spaans geleerd Die 2 weken zijn om het intensief te trainen.
    En spanje vind ik ook niet heel bijzonder met de kerst, maar met oud en nieuw is het een leuke ervaring in Madrid. Dat is ook de enige plaats waar ik oud en nieuw wil vieren in Spanje.
    Verder vieren de meeste mensen het thuis bij familie etc. Dus tips over Spanje zelf heb ik niet nodig,
    maar ik heb geen ervaring met de donquijote scholen, dus vroeg me af of hier mensen waren die eerder een cursus via deze organisatie hebben gevolgd.
    Live your life to the fullest!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')