http://hln.be/hln/nl/960/(...)tje-laten-zien.dhtmlquote:"Het wordt zwart voor mijn ogen en dan moet ik mijn pietje laten zien"
Het is maar hoe je brengt bij de rechter. "In stressvolle situaties moet ik mij ontspannen. Het wordt me dan zwart voor de ogen", pleitte een 23-jarige Nederlander. De man lost dat naar eigen zeggen op door jonge meisjes en jongens zijn penis te laten zien en vraagt ze of ze hem willen vasthouden.
Serie-potloodventer
De kerel in kwestie is een echte serie-potloodventer. Hij kreeg al een voorwaardelijke celstraf en moest ook een verplichte behandeling ondergaan. "Die behandeling stelde niets voor", zei hij tegen de rechter. "Het was een gesprek van drie kwartier per week. Ik wil echt worden behandeld, desnoods klinisch. Ik wil verder met mijn leven, zonder dit gedoe."
Altijd hetzelfde
De werkwijze van de potloodventer is bijna altijd hetzelfde, zei hij in de rechtbank van Assen. Hij rijdt rond in zijn auto en komt hij op een stil plekje een jongen of meisje tegen, dan spreekt hij het kind aan. Het komt er altijd op neer dat hij zijn geslachtsdeel toont.
De rechtbank zal in december - wanneer het onderzoek is afgerond - een oordeel vellen
Dat een potloodventer hulp krijgt ..die niet aanslaat en hijzelf om iets vraagt wat wel zou werken...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:00 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
http://hln.be/hln/nl/960/(...)tje-laten-zien.dhtml
Wat bezielt potloodventers toch, heb dat nooit begrepen?
En de "behandeling" die zo iemand krijgt is ook al niet te begrijpen.
Chemisch castreren? Hij verkracht toch niemand?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat een potloodventer hulp krijgt ..die niet aanslaat en hijzelf om iets vraagt wat wel zou werken...
Dat kan niet ...in dit land.
AL wil die gast chemisch gecastreerd worden op zijn eigen verzoek???
DOEN!!
Dat zeg ik toch niet .....quote:Op woensdag 30 september 2009 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Chemisch castreren? Hij verkracht toch niemand?
Misschien moet je zoiemand doorsturen naar de voorzitster van de internationale bond der nudisten oid. Die zit ook op Fok!, geloof ik.
al wil ie het niet, dan nog: DOEN!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:09 schreef prupke het volgende:
DOEN!!
Wat niet te doen, chemisch castreren?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet .....
AL zou die persoon dat zelf wel willen..... om van het potloodventen af te komen...wie is dan de nederlandse staat/politiek om te besluiten om het niet te doen????
Als hij dat wil kan hij dat prima zelf toch? Wat heeft de overheid daar nou weer mee te maken? Is echt niet verboden ofzo hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet .....
AL zou die persoon dat zelf wel willen..... om van het potloodventen af te komen...wie is dan de nederlandse staat/politiek om te besluiten om het niet te doen????
Die lui venten toch met een slappe lul?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:26 schreef Sjaakmat het volgende:
Al zie ik het nu van castractie (al dan niet chemisch) niet zo in btw. Met een slappe lul kan je net zo goed venten lijkt me.
Maar daar wordt die lul dan stijf van he?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die lui venten toch met een slappe lul?
Is dat zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar daar wordt die lul dan stijf van he?
Dat is de opwinding.
Ik heb er eigenlijk nooit een in actie gezien.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die lui venten toch met een slappe lul?
Jij komt uit Amsterdam, jij zal het wel weten hè.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar daar wordt die lul dan stijf van he?
Dat is de opwinding.
Nee, ik ook niet nee, ik neem dat gewoon maar aan.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:29 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit een in actie gezien.
bvquote:Op woensdag 30 september 2009 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat niet te doen, chemisch castreren?
Dit is natuurlijk geouwehoer. Wanneer een tiener zo zwaar in een depressie zit en zelfmoord wil plegen, zeg je ook niet, doe maar.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat een potloodventer hulp krijgt ..die niet aanslaat en hijzelf om iets vraagt wat wel zou werken...
Dat kan niet ...in dit land.
DOEN!!
Ik zou hem gewoon maar doorverwijzen naar dr. Nikita, die is nudist, en dan kan hij lekker de hele dag in zijn blote lul rondlopen. Ze lacht hem nog uit ook dan.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
bv
ik noem dit nu omdat het misschien werkt. en soms ook niet.
(ivm hormonen / gedachten en gedragspatroon)
Even heel serieus wat ik net ook al was :
Stel een persoon is potloodventer en zoekt hulp..bij huisarts ..
Krijgt medicijnen die dat "probleem " onderdrukken. Dat is iets positiefs toch?
Maar op een gegeven moment helpen de medicijnen niet meer zo goed en de persoon vraagt om iets anders om van het probleem af te komen.....
Als er dan alleen nog maar een middel is wat kan helpen.... maar dat mag niet uitgevoerd worden omdat het niet verantwoord is volgens ....politiek/staat/meerdere artsen ..noem maar op...
Wat dan?
De persoon wil er van af... maar mag niet vanwege....onduidelijkheden over een medicijn?
(en dit is ff heel zwart /wit maar misschien duidelijker?)
Dit is geen goede vergelijking .....quote:Op woensdag 30 september 2009 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geouwehoer. Wanneer een tiener zo zwaar in een depressie zit en zelfmoord wil plegen, zeg je ook niet, doe maar.
Je klokkenspel venten is ook niet iets wat een normaal iemand doet.
Het is wel een goede vergelijking. Depressies bestrijden, het is dan niet zo dat men een pilletje geeft en het meteen allemaal goed is. Sterker nog sommige middelen wakkeren zelfmoordneigingen aan.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Dit is geen goede vergelijking .....
over een depressie kan je heen komen ...over een gedragsstoornis (potloodventen in dit geval) niet altijd.
(en nee ookniet altijd over een derpessie... maar voor depressie is er wel veel meer hulp beschikbaar )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |