Ik ben bang dat ik het over mn enkelband morsquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoezo mag je geen bier dan>
is het voor de reclassering?
hij wilt nuchter blijven totdat Disney Channel in de lucht gaat vol met nieuwe Hannah Montana afleveringen. Dan gaat hij zich helemaal kapot fappen/zuipen/vreten op die nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoezo mag je geen bier dan>
is het voor de reclassering?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Je weet dat ze in dat geval met 'nuchter' bedoelen dat je helemaal niks mag eten of drinken?
Ik ga maar slapen, misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
Nuchter blijven betekent overig niet alleen geen alcohol drinken....ook niet eten valt daaronder (mocht je dat nog niet weten)
Trouwens...duizelig...trillen...ik hoop dat je ook niet hebt gegeten dan kan ik me het voorstellen door een lage suikerspiegel...als je wel hebt gegeten dan zou ik de bierconsumptie toch echt eens gaan minderen want dan klinkt het als ontwenningsverschijnselen van de alcohol.
Slaap zequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen, misschien helpt dat.
Welterusten.
quote:
Dankjulliequote:
Welke foto?quote:
Dat gebeurt je ieder weekend van achteren, dus niet zeurenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Oooooooooouuuuu. Ze hebben me geprikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |