Ik heb niet echt bedrijven die ik leuk vind. Ik vind alles wel goed behalve schoonmaken, bij een fastfood restaurant of bezorgenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
Gewoon solliciteren bij bedrijven die je leuk vind, maar dan wel ruim van te voren.
Dan schrap je het gedeelte van wat je leuk vind en ga je gewoon solliciteren op alles wat je tegenkomt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:39 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik heb niet echt bedrijven die ik leuk vind. Ik vind alles wel goed behalve schoonmaken, bij een fastfood restaurant of bezorgen
Als je op zondag kan werken en nog een avond in de week zou dat wel kunnen, anders kan je het vergeten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Personan het volgende:
Trouwens nog een vraag: Ik wil nu ook al werken maar ik heb elke dag tot 15:35 les en op maandag en woensdag avond voetbal en zaterdag een wedstrijd. Is er een kans dat iemand mij aanneemt?
Avond en zondag-vakkenvuller bij de Aldiquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Personan het volgende:
Trouwens nog een vraag: Ik wil nu ook al werken maar ik heb elke dag tot 15:35 les en op maandag en woensdag avond voetbal en zaterdag een wedstrijd. Is er een kans dat iemand mij aanneemt?
Bedankt, Ik denk dat ik maar wacht tot Mei want meeste werkgevers schijnen ook nog al moeite te hebben dat je in een examenjaar zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je op zondag kan werken en nog een avond in de week zou dat wel kunnen, anders kan je het vergeten.
Dat kan je natuurlijk in heel veel winkels doen, distributiecentra, als verkoper in elke willekeurige winkel in een winkelcentrum (mits ze op zondag open zijn), vakkenvuller, horeca en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef thomaster het volgende:
[..]
Avond en zondag-vakkenvuller bij de Aldi
Kan je trouwens ook voor je zomervakantiewerk doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |