Ah okai, dan is het best makkelijk om elkaar te ontwijken. Anyway, als hij weigert te bekennen en doorgaat verlaten. Zo simpel is het. Scheelt geld enzulks en daar kun je toffe dingen van halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef susannetilburg het volgende:
Hij ontkent. En ik woon niet bij 'm, hij woont in Leiden.
Familie een bericht sturen en er dan bij vandaan blijven. Anders maak je jezelf kapot.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Ik kan 'm toch niet zomaar zichzelf kapot laten maken?
Zwaai ff lekker naar die kerel en laat 'm gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
.....(ken hem nog niet heel lang)......
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zien waarom je zoveel van hem houdt inderdaad.
Dus in jouw ogen is het jezelf kapot zuipen het gedrag van een 18-jarige?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isHij moet alleen eens stoppen met de 18-jarige uithangen en zijn leven gaan invullen.
Yep dat kan je wel. Ik raad het zelfs ten sterkste aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Als hij niet geholpen wil worden of denkt dat hij geen probleem heeft dan houdt het op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef susannetilburg het volgende:
Hij ontkent. En ik woon niet bij 'm, hij woont in Leiden.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:24 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen is het jezelf kapot zuipen het gedrag van een 18-jarige?
Het is jouw verantwoordelijkheid niet. Zo snel mogelijk mee kappen, anders ga je er zelf ook aan onderdoor. Zie je voor jezelf een toekomst met een alcoholist?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Wat denk jij dat alcohol is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef ghb-tampon het volgende:
assie maar geen drugs gebruikt toch?
Ah, het klassieke: hij zou zo perfect zijn als...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isHij moet alleen eens stoppen met de 18-jarige uithangen en zijn leven gaan invullen.
Oh ja, alcohol is geen drugsquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef ghb-tampon het volgende:
assie maar geen drugs gebruikt toch?
Nee hoor. Dit soort drankgebruik is juist bij oudere mensen. Jongeren drinken vooral in het weekend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef susannetilburg het volgende:
[..]niet direct nee, maar het is wel het ik-ben-de-man-kijk-mij-nou-gedrag van iemand die jonger is dan 30.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |