t eerste jaar had ik er 1 van Oililly, maar kwam er al snel achter dat 1 week op 2 pagina's te weinig was, daarom zwoer ik voor de rest altijd bij agenda's van Diesel...Elke dag 1 paginaquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof
Ik heb o.a. een ID&T, Garfield en Ajax agenda gehad
haha geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t eerste jaar had ik er 1 van Oililly, maar kwam er al snel achter dat 1 week op 2 pagina's te weinig was, daarom zwoer ik voor de rest altijd bij agenda's van Diesel...Elke dag 1 pagina![]()
Eensquote:
Die halen we misschien wel met de SR actiequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef themauster het volgende:
we zitten al op 1600 nog 400 en dan zitten we bij topic 2000
Zeker wetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die halen we misschien wel met de SR actie
ja die vond ik ook erg mooiquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk lachwekkend groepje, maar dat Stay another day vond ik wel mooi...
Tony Tewwy Brian Johnquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
mn hele agenda zit ook echt vol met East17 meuk![]()
die doen alleen thema blokuren helaas.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:08 schreef Qunix het volgende:
Jammer dat TMF ofzo geen thema weken doet zoals de 90's...
lachwekkend? dat was serious bussiness in mijn jeugdjaren hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk lachwekkend groepje, maar dat Stay another day vond ik wel mooi...
ik wil weer naar school *boehoehoe*quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Eliza, je Shampoo-recensie uit de Smash Hits in die agenda twitpic.![]()
* Briggy gaat ook ff in haar oude schoolagenda's snuffelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil weer naar school *boehoehoe*
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy gaat ook ff in haar oude schoolagenda's snuffelen![]()
In die van mij staan nog aantekeningen die ik maakte toen een vriendin van me die engels studeerde, ons ging uitleggen hoe je het beste een Manchester accent kon doen. Met een glottal stop en een 'ink' in plaats van 'ing'. En daarna gingen we altijd de vader van Howard van Take That bellen.quote:
yoquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
In die van mij staan nog aantekeningen die ik maakte toen een vriendin van me die engels studeerde, ons ging uitleggen hoe je het beste een Manchester accent kon doen. Met een glottal stop en een 'ink' in plaats van 'ing'. En daarna gingen we altijd de vader van Howard van Take That bellen.
die hebben we nog niet gehoord deze weekquote:
jewel, Tonight Tonight heb ik al gehoord deze weekquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die hebben we nog niet gehoord deze week
koekjes opruimen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef themauster het volgende:
jeetje zie helemaal geen smilies meer op fok
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jewel, Tonight Tonight heb ik al gehoord deze week
doe mij maar bierquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]! die opmerking was sarcastisch
Machtige, krachtige, drs. P -achtige![]()
Daar is 'ie !!!!! Living on my own.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Hansieieieieiei!!!!! Queeeeeeeennnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sssst mooi liedjequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef themauster het volgende:
Jongens dit is niet queen maar een solo plaat van Freddy Mercury zelf
Zelfs Youtube roept dat het Queen isquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef themauster het volgende:
Jongens dit is niet queen maar een solo plaat van Freddy Mercury zelf
Punt!quote:
YouTube als bronquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs Youtube roept dat het Queen is
De mensen die dat zeggen mogen van mij tegen de muur worden gezetquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met Paul McC. word er ook Beatles geroepen...
Het staat echt op zoveel sites foutquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
YouTube als bron
Check Discogs.com
Wat dacht je van een beetje algemene ontwikkeling... Godskolere. Dit Queen noemenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
YouTube als bron
Check Discogs.com
gefeli!!! waneer is de housewarmingquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de sleutel van mijn appartement gekregen... eindelijk na 2,5 jaar wachten![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat dacht je van een beetje algemene ontwikkeling... Godskolere. Dit Queen noemenZe hebben best een paar kutplaten gemaakt, maar niet een zo slecht als Living on my own.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat dacht je van een beetje algemene ontwikkeling... Godskolere. Dit Queen noemenZe hebben best een paar kutplaten gemaakt, maar niet een zo slecht als Living on my own.
Die kan ik beter nu al houden... nu kan er nog niks kapotquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gefeli!!! waneer is de housewarming
Het is nog niet afgelopen...quote:
Koeman haalt de kerstquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kan ik beter nu al houden... nu kan er nog niks kapot
van hartequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de sleutel van mijn appartement gekregen... eindelijk na 2,5 jaar wachten![]()
God kan Koeman toch nog wat goeds doen?quote:
quote:
ik sta weer even kaas te makenquote:
hmquote:
Met zo'n trainer wordt het geld toch niet goed besteed dus dat maakt niet uit. Hopelijk komt de internationale trein ook in Alkmaar langs voor Koeman....quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nu alleen nog even dsb onderuit , dan heeft az ook heel wat minder geld.
Een van de coolste stukjes van de track. echt een geweldige plaat, zouden er eigenlijk t-shirts bestaan met die tekst erop? geweldigquote:
erg tof inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een van de coolste stukjes van de track. echt een geweldige plaat, zouden er eigenlijk t-shirts bestaan met die tekst erop? geweldig
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sta weer even kaas te maken
nu ik het intik, kaas, Alkmaar, laat ook maar
Waarnaar? Een 0900- of 035-nummer?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
OK, wie van ons gaat er morgen bellen?
Ik!!! ik wil Bjork horen met Human Behaviour. Met die superclip met die speelgoedbeer en die motten om de lamp heen. En dan die bijzonder mooie aparte stem van haar, en dat mens met dat pikzwarte haar...ze leek wel uit een sprookjequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
OK, wie van ons gaat er morgen bellen?
06300033quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarnaar? Een 0900- of 035-nummer?
Gefeli!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:45 schreef TheVulture het volgende:
fijn voor jequote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Mijn 90's week is bij deze geslaagd.
Had je 'm vanmiddag niet gehoord?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik!!! ik wil Bjork horen met Human Behaviour. Met die superclip met die speelgoedbeer en die motten om de lamp heen. En dan die bijzonder mooie aparte stem van haar, en dat mens met dat pikzwarte haar...ze leek wel uit een sprookjeIk wou vanaf toen mn haar net zo zwart en mooi glimmend als haar hebben
Dank voor de felicitaties, ook van de restquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Mijn 90's week is bij deze geslaagd.
LOLquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:02 schreef Qunix het volgende:
http://vandemeulebroecke.(...)ge%20-%20Formule.mp3
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef DaMook het volgende:
Hallo. Weer leuke muziek deze week
. Ik moet weer eens wat vaker en langer online gaan zodat ik hier ook weer eens kom
.
Owja lief.
Gezellig! welkom Mookquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef DaMook het volgende:
Hallo. Weer leuke muziek deze week
. Ik moet weer eens wat vaker en langer online gaan zodat ik hier ook weer eens kom
.
Owja lief.
quote:
Alleen vandaag gaat hem niet wordenquote:
Dat is niet bestquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Alleen vandaag gaat hem niet worden, lig bijna met mijn hoofd op het toetsenbord
.
Het begintquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans! zie je zo in dat andere topic![]()
die kaaskoppen moeten toch zo onderhand een trauma hebben voor de xtra tijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:!!! in de blessure tijd 1-1 voor Standard
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Qunix het volgende:
Trouwens geen eens Vengaboys gehoord
Naja...
Tot morgen!
Tweede keer al vandaag met fake plastic treesquote:
Tafel van 5 bij P&Wquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
dag schatjesik ga op de bank hangen met P&W
blijf het knap vinden , ik krijg het niet zo uit mijn handenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft zo'n geniaal filmpje. En zielig:
dank...nu zit ie in mn hoofdquote:Op woensdag 30 september 2009 07:17 schreef Cee het volgende:
When the moon is in the 7th house
And Jupiter lies with #MARS
Then peace will guide our planets
And love will steal the stars
OEMPH OEMPH OEMPH OEMPH ONK ONK ONK ONK
AQUARIUUUUUUUUUUUUUSSSSS
Goedemorgen
kan wel maar moet sirolf even wat aanpassenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat onhandig dat dit topic niet op 3FMfan geplaatst kan worden!
Heb je wel dat filmpje gezien van Giels nieuwsbrief met daarin John Bakker in de studio?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan wel maar moet sirolf even wat aanpassen
nee nog niet gezienquote:Op woensdag 30 september 2009 08:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je wel dat filmpje gezien van Giels nieuwsbrief met daarin John Bakker in de studio?
Dat was ik jaquote:
Ja joh, al lang! Hoewel ik van de week mn (bijna herstelde) ellenboog stootte en nu zit er een rare bult opquote:Op woensdag 30 september 2009 08:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]weer hersteld van je stuiter op de grond ongelukje ?
Beterschap boriszquote:Op woensdag 30 september 2009 09:00 schreef borisz het volgende:
Mogge
Half ziek. Mijn keel doet auw.
Qua compositie mooiquote:Op woensdag 30 september 2009 09:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Geen reacties op de foto? Mooi, lelijk, twijfelachtig, hilarisch, betoverend, kan-het-daglicht-niet-verdragen?
Hm oké... heb je mss wel een punt ja!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua compositie mooi. Al vind ik het bij die vingers niet zo mooi, maar dat heeft vooral met het rood te maken (lastige kleur om te fotograferen). Dat had mss iets minder onscherp moeten zijn ofzo.
Blijft lastig hoor; zou 't zelf vast niet beter gedaan hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hm oké... heb je mss wel een punt ja!
Thanx!
Ik heb liever Youp ik vind Freek tegenwoordig zon naar oud mannetjequote:
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef on_air het volgende:
Is de Prodigy - No Good (Start the Dance) teveel voor een kickstart??
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
Dit daarentegen mag nog wel voorbij komen deze week:
Artiest: Aqua
Titel: Barbie Girl
Aantal keer gedraaid: 8
Eerste keer: vrijdag 29-02-2008 08:22
Laatste keer: donderdag 12-03-2009 08:14
Heeft toch zeker 1 week op nummer 1 gestaan. Toen kwam Candle in the Wind officieel uit en was het over met de pret.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zal zeker nog wel gebeuren ja
.
Owja, damn, dat hebben we ook nog in de 90s gehadquote:Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft toch zeker 1 week op nummer 1 gestaan. Toen kwam Candle in the Wind officieel uit en was het over met de pret.
Geh, deze is veul tofferder:quote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
Dit daarentegen mag nog wel voorbij komen deze week:
Artiest: Aqua
Titel: Barbie Girl
Aantal keer gedraaid: 8
Eerste keer: vrijdag 29-02-2008 08:22
Laatste keer: donderdag 12-03-2009 08:14
Long Hair!quote:Artiest: Toybox
Titel: Tarzan & Jane
Aantal keer gedraaid: 4
Eerste keer: vrijdag 04-07-2008 02:26
Laatste keer: donderdag 09-10-2008 20:42
ach, t'is een aardig begin.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anders verniel je ff 34 bushokjes... http://www.deredactie.be/(...)090930_Mechelen_Lier
Nee, dan Boyfriend (was het toch?)quote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geh, deze is veul tofferder:
[..]
Long Hair!
Geen kogel kon hem missen met zijn omvang.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Notorious B.I.G.
Ze leken ook zo op elkaarquote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snow.
Die leeft ook niet meer of welOwnee, dat was die kerel van Scatman
Volgens mij leeft ie nog. Is ie na informer door alles en iedereen uitgekotst, aan lager wal geraakt en fietsenmaker geworden. Volgens mij issie inmiddels frontman van een, jawel, Metalband.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snow.
Die leeft ook niet meer of welOwnee, dat was die kerel van Scatman
Nuquote:Op woensdag 30 september 2009 10:17 schreef themauster het volgende:
straks even een 90s request sturen naar Ekdom weet iemand hoelaat dat meestal komt?
Goh waar kennen we dit toch van? Die dikke kok van RTL heeft zoiets ook gedaanquote:SBS 6 komt vanaf januari 2010 met een nieuw programma waarin chefkok Ben van Beurten op zoek gaat naar een kok voor een toprestaurant in Den Helder. Het restaurant wordt in het voorjaar van 2010 geopend. “Maar zonder chef is hij natuurlijk nergens. Hij geeft de chef-koks elke aflevering daarom een uitdagende kookopdracht“, aldus SBS. “Kun jij goed koken én de dagelijkse leiding van een groot restaurant op je nemen? Dan ben jij misschien wel de nieuwe chef kok die Ben van Beurten zoekt!“
Ben van Beurten heeft samen met zijn compagnon één bijzondere droom: een groot en prestigieus restaurant openen waar het geen dag hetzelfde is. De chefkok die hij daarvoor zoekt komt dan ook op een bijzondere plek te werken. “Een eigenzinnige kaart, live-entertainment en extravagante inrichting in een grote oude scheepsloods op de voormalige Rijkswerf Willemsoord in Den Helder“, zo omschrijft SBS.
Kandidaten die mee willen doen kunnen een e-mail sturen naar chef@sbs.nl.
Da's Vanilla Ice.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Volgens mij leeft ie nog. Is ie na informer door alles en iedereen uitgekotst, aan lager wal geraakt en fietsenmaker geworden. Volgens mij issie inmiddels frontman van een, jawel, Metalband.
Die Tommie.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
YEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Mooie geloopte uithaal.
Wat Ekdom zegt.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:46 schreef on_air het volgende:
Was de orkest versie ook '90? En horen we het niet al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |