abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248609
Hier weer verder. Probeer alleen verslag te leggen en post echte commentaren, vragen of opmerkingen in een ander topic. Dat houdt het overzichtelijk.

De laatste melding van Sylvia:

13:48--> Ze zitten te eten en hebben het over roddelbladen.

Zie voor de uitgebreide verslagen tot nog toe : http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000075.html

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 20 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_248610
14:15 Bullent en Esmeralda zijn bezig met de afwas en Bullent is vreselijk irritant met steeds hetzelfde deuntje te zingen

14:20 Esmeralda is nog steeds aan het afwassen en doet net of ze leuk is.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248611
14:25 Bart, Bullent en Iwan zijn aan het kaarten.

14:27 Jop heeft nu ook aangeschoven.

14:30 Ze hebben het over dat iemand een lekker wijf is, maar kan de naam steeds niet horen.

14:40 Esmeralda is wat aan het lezen. Ze geven nu steeds close-ups van haar.
Tessa is terug in de bus en heeft het over dat ze lekker heeft kunnen kletsen. Ze heeft niet over Esmee gehad zegt ze. Wel over de uitzending enzo. (met wie hebben ze dan gepraat?)
Tessa zegt dat de meest vreemde en gekke dingen bij de internetredactie binnen komen.

14:45 Er wordt wat naar Seki geroepen van buiten af. Tessa zit achter de laptop.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248612
15:00 Tessa en Seki zijn in de slaapvertrekken. Tessa is aan het opruimen, Seki ligt lekker.
Af en toe geroep van buiten..

15:05 Iedereen is nu buiten. Ze zijn aan het badmintonnen en balletje trappen. Ze zingen steeds "Kootwijk Ole Ole"

15:10 Esmeralda zit nu steeds engelse kreten te roepen.

15:15 Geluid is nu voor lange tijd weg In ieder geval zijn Bullent en Esmaralda nu in de slaapvertrekken. Es leest een boek.

15:20 Willeke en Jop zijn er nu ook. Ze praten ergens over, maar ik heb geen geluid.
Antonette komt er ook bij liggen en Tessa is er nu ook. Aziz staat in de deurpost

15:25 Willeke maakt zich ergens druk over, nog steeds geen geluid

15:30 Er wordt gesproken over de artikelen in de roddelbladen. Er wordt afgesproken dat ze de artikelen over hun erin laten en niet meer eruit knippen.
Esmeralda en Bullent zijn aan het vechten
Nu vecht Jop met Antonette. Zij kruipt er snel uit.
Jop en Antonette hebben het over dat het zonder Esmee ineens veel rustiger lijkt en gaan weer stoeien.

15:45 Ze kijken allemaal naar buiten

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248613
16:45 Esmeralda is Bart aan het schminken. Hij krijgt van alles op zn gezicht gesmeerd. Tessa neemt nu even de taak van Esmeralda over.

16:50 Esmeralda is nu de schmink van Bart zn gezicht weer aan het afhalen. Bullent slaapt.

17:05 ze zijn aan het eten. Gleuid is een beetje rommelig. Kan de gesprekken niet echt volgen.

ik ga ff wat anders doen. Neem maar ff over.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248614
21:45 Er zijn weer streams finally, ze staan in Eemshaven. Ze zitten een beetje vrolijk te zingen.
Seki: "Het gaat een beetje stinken hier, godeverdomme"

Ze zingen: "We komen weer op TV ole ole". Mediageil? Welnee....

Ze klinken opgelaten en een van de dames begint steeds met zingen (ik denk Esmeralda). Nu weer "he buschauffeur, we gaan je busje slopen"
Bij nader inzien denk ik eerder Tessa, omdat ik Es en Antonette zie zitten en die zingen niet

Jop zit overdreven te dansen en te huppelen in de bus

Bart hangt een beetje om Esmeralda heen en een van de heren heeft blijkbaar behoorlijk last van zn stem (dat is inderdaad Seki).

Het rookalarm gaat even af.

Ze praten over de lokatie. Willeke: "als we moeten sjouwen dan sturen we gewoon de mannen"

22:00 Willeke begint al lekker op te warmen om te werken in de haven. Ze proberen een strategie te bedenken voor de opdrachten. Ze kakelen lekker door mekaar.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248615
22:05 Ze eten pizza, maar Aziz wil niet echt. Hij wordt min of meer gedwongen, maar eet toch niet.
Ze zien iets buiten, maar ik kan niet zien wat. Ah, ze hebben het over een mooi schip in de haven. Moet een groot schip zijn.

22:15 Ze maken planning over de boodschappen. Jop aait Tessa over haar hoofd. Rookalarm gaat voor de derde keer af.
Sefik klinkt erg schor nog.
Bart massert de voeten van Antonette

Iwan verpest de thee van Tessa

22:20 Tessa zegt dat ze een homepage van Esmee wil beginnen: www.kipkerrie.nl.

22:30 Iwan doet een kermisattractie na: "Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsnelle ronde" Iedereen ligt in een deuk. "Hela hela gooi een muntje in de gulden snee". Tessa doet nu ook mee.

22:35 Ze willen wel muziek in de bus. Vooral van die Nederlandse nummers. En ze beginnen weer met zingen
Ze krijgen de opdracht: ze moeten duizend suikerzakjes van een kilo volmaken. Om 9:00 moeten ze beginnen met vier personen. De drie targets leveren 150, 200 of 250 gulden op.

22:40 Bullent masseert Tessa. Ze zitten te wachten op een telefoontje. Willeke: "mensen willen gewoon muziek horen"
woensdag krijgen ze de meeltjes doorgestuurd zegt Tessa.

22:50 Met de boodschappen zegt nadrukkelijk dat er bier, wijn en viex gehaald moet worden. Ze hebben duidelijk behoeft aan alcohol.
Jop en Tessa zitten lekker te knuffelen en hebben het over een peuk na de sex.

23:00 Ze zijn met zn allen aan het eten.

Roodpetje
Bas Fotografie
  zondag 20 februari 2000 @ 23:00:00 #8
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_248616
De opdracht voor morgen is zakken met suiker vullen...vraag me niet hoeveel want dat ben ik vergeten.

Ze hebben het nu over de boodschappen van morgen. Jobje wil een fles vieuw (schrijf je dat zo? ) En morgen eten ze patat met frikandellen.

Hoe halen ze trouwens de boodschappen, want in de eemshaven is geen winkel..... de dichtbijzijnde is bij mij in het dorp

En dat is 6 km verderop

pi_248617
de zakken moeten met precies 1000 kg (machinaal) gevuld worden, teveel suiker moet er met de hand uitgeschept worden.
vooral het sluiten van de zakken kan lastig zijn.
(tjezus die sjekkie is wel erg schor zeg)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_248618
23:15 Esmeralda mag gaan bellen en gaat naar buiten. Ze belt naar haar zus denk ik (of vriendin). Gesprek gaat een beetje over hoe het gaat aan beide kanten. Er wordt gesproken over een fansite van Es. Ze wordt als stoeipoes in beeld gezet hoort ze, maar dat dacht Es al. En het gesprek is afgelopen

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 21 Februari 2000).]

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248619
23.20: Jop en Esmeralda zijn buiten aan het voetballen, Seki is aan het fitnessen met betonblokken.

pi_248620
23:20 Iwan vindt vrouwen met zware wenkbrauwen mooi, Bart niet. Es en Jop zijn een balletje aan het trappen.
Seki is aan het gewichtheffen (boomstam tillen ofzo) en zegt stoer tegen Jop dat het niet zo zwaar is.
Jop zegt: "Jij bent gewoon het idool van alle mannen in Nederland" Es:"Dat zal wel meevallen"

23:30 Seki is nu aan het opdrukken. Jop en Es hebben het over Pooh-dieren. Seki is nog steeds bezig met geimproviseerde fitness. Jop houdt nu Es vast en zo proberen ze mekaar van de bal af te houden.
Es zegt weer een Engels zinnetje (rules of the game, there are no rules)
Aziz gaat ook ff roken
Er wordt gevraagd waarom Es geen fotomodel is geworden? Jop:"je hebt mooi gezicht, mooi lichaam" Es:"nee, het is niks voor mij. Lijkt me wel leuk" Ze heeft wel eens wat gedaan, maar niet veel. Komt een beetje onzeker en afstandig over.

23:35 Ze hebben het nog steeds over Es als medel. Op de cover van de Break Out zegt Jop.

23:45 Ze hebben het over films. The Nuffy Professor wordt genoemd en ze hebben het vooral over de "vieze" scenes. Es trekt weer een kast quotes in het Engels open

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248621
00:05 Es wordt geroepen: Stoeipoes! De bal is over het hek, of ze de bal terug willen gooien als ze gaan werken.

00:10 Ze gaan weer een kermis imiteren. Iwan heeft telefoon, maar niet heus. Zo proberen ze Iwan weer bij het kermisimiteren te krijgen. Willeke, Antonette en Tessa zijn druk aan de wijn en druk.
Esmeralda ligt in de slaapzaal en heeft het over het telefoongesprek met Bart. Bullent komt er ook bij. Het gaat nu over hoe ze neer gezet worden. Met name over Es als stoeipoes.
Bullent krijgt ook een website door zn oom gemaakt.

00:15 Bullent, Es en Iwan gaan sterke verhalen vertellen zeggen ze. Maar Es schiet gelijk in een deuk.
Ze gaan beginnen met een verhaal en iemand anders moet het afmaken. Bart begint.
Es schiet weer in de lach.
Op de achtergrond zingen de anderen het smurfenlied.

00:20 Es gaat verder met het verhaal. Opnieuw gelach van Es. Op de achtergrond klinkt het ook druk met veel lachen.
Bullent neemt het verhaal over.
Tessa komt er ook bij liggen.

00:30 hoop kabaal op de achtergrond. Tessa is het bed weer uit.
Iedereen maakt zich een beetje klaar om te gaan slapen

00:35 ze gaan pitten. Op zich wel goed idee. Antonette krijgt nog iets te horen dat ze met een vibrator van een ander overweg kan.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248622
00:40 Ze hebben het over penetreren ofzo. Ik kan de opmerking van Aziz niet echt goed verstaan.
Antonette heeft iets leuks aan en Jop zegt, blijf maar hier liggen.
Alleen Jop, Aziz en Antonette liggen nog niet op bed.

Ik ga ook mn bed opzoeken. Mensen, neem het maar weer over. Wellicht morgen weer meer verslagen

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248623
0.50 Jop Antenette ofzo en Aziz zijn aan het stripdobbelen. Antenette moet slip uit doen en hebben woorden daarover. Ze doet het toch. je ziet niks .
1.01 Jop staat in onderbroek en had grote mond over Antenette dat ze der slip niet uit durfde doen.
1.03 Jop moet broek uit doen en nu krabbelt tie zelf terug mietje mietje. |Hij is een lozer dat tie dan niet doet. Aziz helpt Jop(Is ook maatenaaier) zit eerst te ouwehoeren tegen Antenette.
1.07 hebben het nog steeds over dat mietje JOP. Antenette is teleurgesteld in JOP. Dat tie afhaakt
geintje moet kenne

pi_248624
En toen mistte iedereen het strippokeren.
Het was een idee van Job, Antonette wilde niet meedoen want ze heeft maar twee dingen aan (onderbroek en hemdje). Aziz en Job overreden haar door gewoon te beginnen en Antonette mag 3 keer iets virtueel aanlaten, omdat Aziz en Job meer kledingstukken aanhebben.

Antonette verliest al snel en hilariteit als zij haar onderbroer uitdoet (hemdje nog aan, niets te zien. Eerst stribbelt ze tegen maar Job ovverreed haar met alle macht. Aziz vind alles best. De dobbelstenen vallen verkeed voor Job en het is Job die eigenlijk ook zijn laatste kledingsstuk (onderbroek) moet uitdoen. Maar hij doet het niet en wordt door Antonette voor lafbek uitgemaakt. Aziz komt niet bij van he lachen, met dat typische giechellachje van hem.

Uiteindelijk stoppen ze er maar mee, maar Job speelt "Vals".

1:15 Ant: Job is Flauw.
Job: ja, voor de camera doeg.
Aziz: ja onder je nachthemd
Job: ja onder je nachthemd ja, doeg

1:18. Beeld gaat op Seki. Hij is in de woonkamer nog een boek aan het lezen. Ligt al in de slaapzak.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 21 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_248625
ok, ik ben een junk.

00:50 ze (Aziz, Antonette en Jop) zijn aan het stripdobbelen ofzo. Jop heeft wal wat verloren en zegt nu dat ie geen onderbroek aanheeft. Aziz heeft ook wat uit moeten trekken. Bullent kijkt toe naar het spelletje.

00:55 Jop heeft nog maar weinig aan. Antonette moet nu of pyama of onderbroek uit doen. Ze kiest voor het laatste. Aziz heeft nog het meeste aan.

1:00 er is onenigheid omdat Antonette niet alles uit wil doen. Jop zegt dat het flauw is. Jop trekt nuook zn broek uit en zit in zn onderbroek. Hij is bereid om helemaal naakt te gaan als het moet. Maar Antonette is dat niet van plan.
Nu moet Jop zn broek uitdoen maar wil niet. Antonette zit nu te pesten dat het wel moet.
Antonette is een beetje pissed dat Jop het niet doet.
Hele discussie of het eerlijk is tussen Antonette en Jop. Aziz lacht voornamelijk.
Jop heeft zich weer aangekleed. Antonette is pissed.

1:10 doodse stilte. Antonette kijkt niet blij. Ze stoppen ermee Jop en Aziz praten bij de wastafel nog een beetje stoer na. Aziz krijgt de slappe lach.
Aziz staat bij Antonette en zij zegt: "Nee, weg met die arm". Ze is behoorlijk pissed: "Denken jullie dat jullie leuk zijn, jullie vinden echt dat jullie leuk zijn". "Stelletje kleine kinderen" Ze is echt boos.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248626
Hij heeft(JOP) nog steeds lol om zijn eigen grappen.
1.11 Ze gaan naar bed.
Volgens mij hebben ze te veel gedronken.
1.16 seki leest boek in bed

ga ik nu ook doen naar bed

geintje moet kenne

pi_248627
quote:

00:35 ze gaan pitten. Op zich wel goed idee. Antonette krijgt nog iets te horen dat ze met een vibrator van een ander overweg kan.

(antonette heeft kennelijk verteld dat ze een keer een gebruikte vibrator heeft gebruikt)
antonette:ja maar dan hoef je me toch niet zo te pesten.

job : dan moet je het maar niet vertellen, je verteld het zelf.

antonette : ik dacht dat ie nieuw was maar dat was niet zo.

(word iets gezegd als als je moeder dit ziet,of was ie soms van je moeder)
antonette : ooh die heeft er toch genoeg.

(?) : was het soms z'n hele grote?

antonette:nee ik heb maar een klein gaatje

job : (en azziz komen haast niet meer bij van het lachen) was ie wel uitgekookt of zaten de sappen van de vorige er nog aan?

antonette : als ik een keer een harde grap maak worden jullie gelijk kwaad
(word ontkent,dan tegen azziz:vieze turk)

iedereen lacht en iemand zegt dat hij een marokaan is

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 21 Februari 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')