quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:58 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik vind die vrouw ook best wel schuldig.
Ze heeft toch heel vaak hulp ingeroepen, maar is nooit geholpen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Als je liever jezelf en je kind doodt dan voor jezelf op te komen dan kan ik er eigenlijk geen traan meer om laten, hoe tragisch ook.
De politie bellen is iets anders dan voor jezelf opkomen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft toch heel vaak hulp ingeroepen, maar is nooit geholpen?
Die vrouw moet wanhopig geweest zijn en ten einde raad, anders doe je zoiets niet.
Dat kinderen van 10 jaar in staat zijn tot zulke treiterijen, dat vind ik zorgwekkend. Waar waren hun ouders?
Je gebt helemaal gelijk, die vrouw had die kinderen in de fik moeten stekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De politie bellen is iets anders dan voor jezelf opkomen.
Die geven niet thuis. Dan wordt het tijd voor minder conventionele methoden om tenminste de aandacht te krijgen die je verdient.
Dat dus, na 10 jaar treiteren en constant aangeven dat je de situatie niet alleen afkunt slaan wel een keer je stoppen door, zeker als je zelf ook weet dat je er werkelijk waar niet uit ziet. Het houdt ergens op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Die vrouw moet wanhopig geweest zijn en ten einde raad, anders doe je zoiets niet.
Dat kinderen van 10 jaar in staat zijn tot zulke treiterijen, dat vind ik zorgwekkend. Waar waren hun ouders?
Ik probeer deze zin te begrijpen. Door toch te gebruiken zeg je hier dat ze er min of meer alles aan heeft gedaan om het 'netjes' op te lossen, toch? Zo van... ja, ze kon nou eenmaal niet anders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel ja, want iedere moeder is natuurlijk ook een Rambo in spequote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Die geven niet thuis. Dan wordt het tijd voor minder conventionele methoden om tenminste de aandacht te krijgen die je verdient.
Maar wat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?quote:
Ze werd al 10 jaar getreiterd, en was het mikpunt. Zij en haar dochter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus niet hè. Dat kinderen van 10 al 10 jaar treiteren. Hoe kan dat nou?
Tsja, blijf jezelf en elkaar vooral hulpeloos vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wel ja, want iedere moeder is natuurlijk ook een Rambo in spe
Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen? Ze had duidelijk hulp nodig ja, maar ik denk niet dat die kinderen haar grootste probleem waren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze werd al 10 jaar getreiterd, en was het mikpunt. Zij en haar dochter.
Benieuwd hoelang jij het vol zou houden als je gepest wordt en nergens hulp krijgt.
'Stoute' kinderen? Milde benaming hoor
Ja, want dat zei ik ook he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je gebt helemaal gelijk, die vrouw had die kinderen in de fik moeten steken![]()
Wellicht van de politie? Dat zou je toch kunnen verwachten lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ja watvoor hulp kan je nou verwachten bij het verjagen van een groep kleine kinderen? Ze had duidelijk hulp nodig ja, maar ik denk niet dat die kinderen haar grootste probleem waren.
Huh?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, want dat zei ik ook he?
Sjezus wat een dom, hulpeloos volk hier. Nogal wiedes dat een geperoxideerde dikke pinda ze moet redden van de bloeddorstige moslimhordes.
Zoek het lekker uit samen
Tsja...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |