Hee hallo, als iemand de slaaf is, is het SAJ wel!quote:
O herdertje, laat me je maan zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee hallo, als iemand de slaaf is, is het SAJ wel!
Dames dames, niet vechten over wie de slaaf mag spelen!quote:
Who you calling lady, lady?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dames dames, niet vechten over wie de slaaf mag spelen!
Dat dacht jequote:
MisterO en SAJ, Endymionnetje van mequote:
Hij kookt iedere avond voor je, foet de afwas, maakt koffie, schenkt je een drankje in en gaat dan met zijn hoofdje in het kussen liggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee hallo, als iemand de slaaf is, is het SAJ wel!
Ik slaap niet, Erisquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MisterO en SAJ, Endymionnetje van me
2 meesters kan niet dus dat word worstelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat dacht jedat gaat ooit nog botsen hoor! ben je daar niet bang voor?
Het is alsof je in de toekomst kan kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij kookt iedere avond voor je, foet de afwas, maakt koffie, schenkt je een drankje in en gaat dan met zijn hoofdje in het kussen liggen
Slaapsequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is alsof je in de toekomst kan kijken![]()
![]()
Ik ga slapen, trusten mienomo's
quote:
Klopt, dat heet goede gastheer zijn. Ken je het begrip?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij kookt iedere avond voor je, foet de afwas, maakt koffie, schenkt je een drankje in en gaat dan met zijn hoofdje in het kussen liggen
*blaast levensadem in topic'quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede gastheer of niet, je maakt het topic dood.
Ik heb het bezoek even uitgelaten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede gastheer of niet, je maakt het topic dood.
puaaaaaaaaaj ga es ff je tanden poetsenquote:
daar heeft hij de huishoudster voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, dat heet goede gastheer zijn. Ken je het begrip?
Homoquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
puaaaaaaaaaj ga es ff je tanden poetsen
Oh was dat niet mijn taak als Heilige Geestquote:
ja maar het laatste doe ik echt niet voor iedereen die op bezoek komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, dat heet goede gastheer zijn. Ken je het begrip?
Ik zaai ook geen ANGST!!!!!!!!!quote:
Dat is mijn straat!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh was dat niet mijn taak als Heilige Geest![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |