Als 't goed is wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
ik mag gratis naar het Danssalon feest zaterdag![]()
kom je ook Ang3l ?
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef Keukenkast het volgende:
Goedemorgen homovriendjes
Alweer al mijn colleges gemist!
Whose ass do you have to fuck to get a cup of tea around here
Ja, Prinsquote:Op woensdag 30 september 2009 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een afschuwelijke foto trouwens.
Nog een dekentjequote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
* Keukenkast gooit dekentje over koude Erik
Doe maar nietquote:
Ik knuffel een kussen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een dekentje. Zit er hier al met een omgeslagen
.
[..]
Doe maar niet, daar ben ik een beetje allergisch voor.
Maar het is katoenen "wol", tegenm de kriebelquote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een dekentje. Zit er hier al met een omgeslagen
.
[..]
Doe maar niet, daar ben ik een beetje allergisch voor.
Plaatsen dan, zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik knuffel een kussen.
En ik sta op youtube
Heul niet, jaloezie is zo eind septemberquote:
Schattig heurquote:
Je likt je vingers idd errug gay afquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zelfs eten doe ik gay
Het meisje is die snol van de kaakslag
You should see me lick other thingsquote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je likt je vingers idd errug gay af
Should I? Wellicht kunnen we Ang3l even vragen om dit te bevestigen?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You should see me lick other things
Of coursequote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Should I? Wellicht kunnen we Ang3l even vragen om dit te bevestigen?
een hamburger in je mond proppen met je handen is gayquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zelfs eten doe ik gay
Het meisje is die snol van de kaakslag
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een hamburger in je mond proppen met je handen is gay
Wist je dat niet Nuuntje?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1. Ik prop nietquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tientje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit te twijfelen over het begin bod wat ik moet gaan doen voor m'n appartement
Zorg in ieder geval dat het geen beledigend bod is, dan maak je geen kans meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit te twijfelen over het begin bod wat ik moet gaan doen voor m'n appartement
nee, ik eet altijd met mes en vorkquote:
quote:
Volgens mij is zo'n 10% onder de vraagprijs wel redelijk meestal toch? Vraagprijs is 129500quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zorg in ieder geval dat het geen beledigend bod is, dan maak je geen kans meer.
Ga een redelijk bedrag onder de vraagprijs zitten. (wat is de vraagprijs eigenlijk?)
Redelijk ja. wat natuurlijk van belang is: moeten ze er snel vanaf of niet (staat het al leeg?)quote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is zo'n 10% onder de vraagprijs wel redelijk meestal toch? Vraagprijs is 129500
Staat al 6 maanden op de marktquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Redelijk ja. wat natuurlijk van belang is: moeten ze er snel vanaf of niet (staat het al leeg?)
Als het net op de markt is, kunnen ze het beledigend vinden.
Kijk, dat is erg gunstig voor jou, dan zou ik zo'n 8 tot 10% onder de prijs zitten.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Staat al 6 maanden op de markt
En de bewoner woont er al niet meer.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Should I? Wellicht kunnen we Ang3l even vragen om dit te bevestigen?
Uhm.. er staat veel te koop.. maar ik heb verder geen verstand van de marktquote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kijk, dat is erg gunstig voor jou, dan zou ik zo'n 8 tot 10% onder de prijs zitten.
Hoe is de appartementenmarkt in Rotterdaaaaaaaam?
Het is de Offam Novib stand op Lowlandsssssssss...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
1. Ik prop niet
2. Het is geen hamburger
Dat is ook gunstig voor je, dan kan de verkoper inmiddels blij zijn met een potentiële koperquote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. er staat veel te koop.. maar ik heb verder geen verstand van de markt
Ik dacht ook niet na hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Ik had toch een aankoopmakelaar moeten inschakelen, had ik niet hoeven nadenken over dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |