Behalve dat hoofdje in het kussen duwen deel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar heeft hij de huishoudster voor
Jij slaap nooit?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar het laatste doe ik echt niet voor iedereen die op bezoek komt
ja?quote:
dat doet ie zelf neem ik aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Behalve dat hoofdje in het kussen duwen deel?
ass up face downquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:47 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom zou je iemand willen stikken in een kussen
Nuno heeft ooit gezegd niet zo van ass up face down te houden. Dat was meer R.'s rol.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doet ie zelf neem ik aan
Alsof het de bastille is! Vive la Fraaaaaaaaaaaaaance!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger naar de hel te gaan. En sleur met me een paar gelukkige zielen mee om de hemelpoort te bestormen.
Nikolaas is toch nog niet in het land ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar het laatste doe ik echt niet voor iedereen die op bezoek komt
niet met al mijn bezoekquote:
als ik R zijn hoofd in het kussen duw kan ik een klap krijgenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nuno heeft ooit gezegd niet zo van ass up face down te houden. Dat was meer R.'s rol.
niets eens lunchquote:Op woensdag 30 september 2009 00:02 schreef wonderer het volgende:
Hele dag met mijn ouders shoppen en ze hebben niet eens wat voor me gekocht
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik R zijn hoofd in het kussen duw kan ik een klap krijgen
Vandaar die hechtingen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik R zijn hoofd in het kussen duw kan ik een klap krijgen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede gastheer of niet, je maakt het topic dood.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het winkelen op zich is toch al de beloning?
Phoibos is een Griekse jongensnaam. Het betekent `verlicht, puur`. Extra info: Phoebe, Phoebus, Phoibe, Phoibos http://www.koxkollum.nl/mythologie/mytha22.htmquote:
Ik was in de war met Phobos, zonder de i. Dat broertje van Deimos.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Phoibos is een Griekse jongensnaam. Het betekent `verlicht, puur`. Extra info: Phoebe, Phoebus, Phoibe, Phoibos http://www.koxkollum.nl/mythologie/mytha22.htm
3 kussens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee altijd.
1 op de linkerhelft, 1 op de rechterhelft, en dan nog het knuffelkussen om vast te klemmen!aan de vestdijk krijg ik er altijd 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |