wat een taal weerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, je kunt toch wel een linkje plaatsen? Luie flikker
Word je er een beetje geil van?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je er een beetje geil van?
Lunchen om elf uur?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik krijg er wel een klein stijfje van
Tis 11 uur.Nee niet geil, ik wil eerst lunchen.
Maar waarom zou je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, je kunt toch wel een linkje plaatsen? Luie flikker
Ladybuuuugsquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef wonderer het volgende:
Oooh, de invasie van de lieveheersbeestjes is weer begonnen
Hm, da's ook wel een goed punt, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je?
Iedereen die hier post heeft hem in zijn/haar Myat staan, en degene die hier nieuw zou zijn in diot topic zal het waarschijnlijk worst wezen wat er in de vorige is gebeurd
Ik weet niet hoe ze het lukt, maar vorige winter/herfst hadden we dus dagelijk lieveheersbeestjes in de badkamers en de kelder, en nu dus weer.quote:
Heb een keer in een docu een dorpje gezien dat echt bedolven werd onder de lieveheersbeestjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet hoe ze het lukt, maar vorige winter/herfst hadden we dus dagelijk lieveheersbeestjes in de badkamers en de kelder, en nu dus weer.
Zo erg is het gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb een keer in een docu een dorpje gezien dat echt bedolven werd onder de lieveheersbeestjesHuizen zagen rood!
ja heb ze allemaal gezien, behalve die horror films, dat is niet zo mijn genrequote:
Ja er komt nog wel iets goeds uit spaanstalige landenquote:
En dat was dan echt ieder jaar hequote:
I know, de horrors zijn ook niet súper geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja heb ze allemaal gezien, behalve die horror films, dat is niet zo mijn genre
nee, ik heb een lunchdate om 14.00 uur. Maar wil nu niet eten.quote:
ga je mond eens spoelen, biatchquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er komt nog wel iets goeds uit spaanstalige landen
ie?quote:
El Loboquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er komt nog wel iets goeds uit spaanstalige landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |