Dat doe ik serieus wel eensquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:14 schreef Ticker het volgende:
Lekker sociaal bezig, vind ik persoonlijk.
Meestal bel ik ook bij mensen aan of ik effe lekker mag kakken op hun toilet.
quote:
Ik was te laat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:17 schreef Airlocker het volgende:
Wat ben jij voor gierig ventje zeg?
En hoezo reageerde je trouwens niet op je gesloten topic van daarnet?
Je komt een beetje over alsof je ze niet allemaal op een rijtje hebt, eerlijk gezegd.
Nee, het gaat er om dat deze mensen het überhaupt vragen en niet gewoon zélf een pakje kauwgom meenemenquote:
U hebt gezocht op het woord: bietsen.quote:
Is ook gewoon ABNquote:
Vrienden ook, als ze standaard geen rookwaar hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
Als vrienden het doen vind ik het niet erg, volgende keer krijg je er sowieso een terug
Het is raarder wanneer vreemde op straat je zomaar aanspreken of ze een peuk mogen
Hoeveel kauwgom gebruik je dan? Dat je als je een dagje weg bent niet genoeg hebt aan 5 stuks?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Extra klacht erbij: halve pakjes kauwgom. Wat kut. Als ik op stap ga wil ik met een vol of redelijk vol pakje. Het gevolg is dat er nu een tiental pakjes op mijn bureau zwerven met tussen de 2 en 5 kauwgoms er nog in.
Maar de enige actie de je onderneemt is janken op FOK!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef The_Voice_Within het volgende:
Terechte klacht. En wat het nog erger maakt is deze opmerking:
Ja, ik pak er twee, want op één been kan ik niet leven.![]()
Dan heb ik echt de neiging om al m'n kauwgom weer terug te pakken.
Zie klacht 1.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgom gebruik je dan? Dat je als je een dagje weg bent niet genoeg hebt aan 5 stuks?
Doe ik ook wel eens, als ik met een vriend een jointje wil roken maar we hebben geen tabak (roken allebei niet). Wel bied ik dan aan om ervoor te betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
Als vrienden het doen vind ik het niet erg, volgende keer krijg je er sowieso een terug
Het is raarder wanneer vreemde op straat je zomaar aanspreken of ze een peuk mogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |