Nouja ik moet dus een brief naar de IB groep sturen aangezien ik het digitaal niet kon regelen omdat ik m'n DigiD wachtwoord weer eens kwijt was

Dan maar oldskool he, moet opzich kunnen.
Even de la van m'n bureau omgedraait en tadaaaa een envelop gevonden waar de brief netjes in kon. Geen postzegel te vinden helaas maar ik moest toch nog naar het postkantoor om een pakketje op de post te doen dus dat kwam goed uit kon de brief ook gelijk mee.
In het winkelcentrum zit hier achter in de winkel een klein postkantoortje dus het gezeik met lange wachtrijen is al niet aanwzig dus dat is mooi

Ik werd stiekem een beetje blij toen ik helemaal niemand bij het postkantoortje zag en liep zo door naar de balie en voor ik m'n mond open kon trekken begon die ouwe taart al tegen me te praten.
"jaaa jongeman, we zijn in een sociaal land opgegroeit, dus lijkt het je niet verstandig op een nummertje te trekken eerst"
-Maar er is voor de rest niemand dat is toch geen probleem

"Jawel dan loopt het systeem met het geprojecteerde nummer in de war"
-Nee hoor want als ik geen nummer pakt en u drukt nu geen nummer verder is er toch niks aan de hand

"jaja zo kan het wel weer ga maar gewoon een nummer halen"
Dus ik pak een nummer whoehoeee nummer 24 en zie op het bord staan dat nummer 23 aan de beurt is

Dus ik wijs dat kutwijf erop
"oh dan ben ik vergeten door te schakelen"
-goed bezig

Maarrr okee, ik wil dus dit pakketje versturen en deze brief, pakketje een zegel opg edaan prima, geen probleem. Vervolgens gaat ze de brief wegen en verteld dat er 1 postzegel op moet, nouja prima, doe die er dan ook maar bij.
"Ja dat kan ik niet doen"
-huh?
" ja ik mag postzegels alleen per velletje verkopen"
-Ja ik hoef geen heel vel ik wil alleen deze versturen

arghghghgh
"ja sorry daar kan ik je dan niet mee helpen, maar hier verderop bij de sigarenboer verkopen ze ze wel los"
Verdomme, dan maar daarheen
Geen cash bij me

moet ik verdomme 1 postzegel gaan pinnen

"ja dan komt er wel 25 cent bij meneer"
-jaaaaa

het zal ook allemaal wel
Op de brief geplakt, vervolgens weer terug moeten lopen naar het postkantoor omdat daar de dichtsbijzijnde brievenbus is.

lief dagboek