Hoe kan Esmee nu weg moeten als ze volgens de Bus site zelfs niet in de gevarenzone zit?
Willeke, Iwan en Bart zitten op dit moment in de gevarenzone. Of moet er nog tot maandag gestemd worden (voor jan met de korte achtenaam)
De Bus lijkt dus zo wel op BB, ook zo misleidend.
Persoonlijk zag ik liever zakkie vertrekken...maar ja je ken niet alles hebben
quote:
op 02-20-2000 om 11:01 AM schreef Peerke het volgende:Hoe kan Esmee nu weg moeten als ze volgens de Bus site zelfs niet in de gevarenzone zit?
Willeke, Iwan en Bart zitten op dit moment in de gevarenzone. Of moet er nog tot maandag gestemd worden (voor jan met de korte achtenaam)
De Bus lijkt dus zo wel op BB, ook zo misleidend.
Nou ze hebben zich gewoon goed ingedekt:
Internetstemmen anders dan telefoonpoll
datum: Vrijdag 18 februari 23:05
bron: redactie
De populariteitspoll op internet is anders dan die van televisie. De percentages op deze site, die boven de foto’s staan, geven de populariteit aan van de BUSpassagiers op het internet. De percentages worden dagelijks bij gehouden. Je kunt op deze enige officiele bussite ook elke dag opnieuw op je favoriete passagiers stemmen. De percentages kunnen vlak voor een exit veranderen. Dan kunnen de stemmen van de tv-kijkers erbij worden opgeteld.
Het was een beetje twijfelen tussen esmee en willeke maar het is nu duidelijk. Ik maar in de verslagen overigns wat fourjes met de namen van bart en iwan, forgive me !
het was inderdaad een huiljanboel aan het worden in die bus, en dat op zondagochtend. !
Er zit een groot verschil in de nternetpoll en de bellers. Door dat verschil kon het dus voorkomen dat esmee wel degelijk in de gevarenzone zit, en anderen bijvoorbeeld niet. Overigens staan er op de internetpoll velen in het 8% gebied dus een beetje afwijking leidt al snel tot andere mensen in de gevarenzone.
quote:
op 02-20-2000 om 11:08 AM schreef Peerke het volgende:
Nou Dora, volgens mij is Esmee toch haar tas aan het inpakken, ze heeft zelfs haar vuile was al opgehaald.
Ja, en die gaat ze nu buitenhangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |