abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248594
Wel Beeld, geen geluid
Het lijkt erop dat Esmee weg moet maar ...

Hoe kan Esmee nu weg moeten als ze volgens de Bus site zelfs niet in de gevarenzone zit?
Willeke, Iwan en Bart zitten op dit moment in de gevarenzone. Of moet er nog tot maandag gestemd worden (voor jan met de korte achtenaam)
De Bus lijkt dus zo wel op BB, ook zo misleidend.

zondag 20 februari 2000 @ 11:07:00 #2
94 Dora
Beroeps Gnoom
pi_248595
Willeke ligt eruit!!!!

Persoonlijk zag ik liever zakkie vertrekken...maar ja je ken niet alles hebben

pi_248596
Nou Dora, volgens mij is Esmee toch haar tas aan het inpakken, ze heeft zelfs haar vuile was al opgehaald.
  zondag 20 februari 2000 @ 11:10:00 #4
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_248597
quote:
op 02-20-2000 om 11:01 AM schreef Peerke het volgende:

Hoe kan Esmee nu weg moeten als ze volgens de Bus site zelfs niet in de gevarenzone zit?
Willeke, Iwan en Bart zitten op dit moment in de gevarenzone. Of moet er nog tot maandag gestemd worden (voor jan met de korte achtenaam)
De Bus lijkt dus zo wel op BB, ook zo misleidend.

Nou ze hebben zich gewoon goed ingedekt:

Internetstemmen anders dan telefoonpoll
datum: Vrijdag 18 februari 23:05
bron: redactie
De populariteitspoll op internet is anders dan die van televisie. De percentages op deze site, die boven de foto’s staan, geven de populariteit aan van de BUSpassagiers op het internet. De percentages worden dagelijks bij gehouden. Je kunt op deze enige officiele bussite ook elke dag opnieuw op je favoriete passagiers stemmen. De percentages kunnen vlak voor een exit veranderen. Dan kunnen de stemmen van de tv-kijkers erbij worden opgeteld.

zondag 20 februari 2000 @ 11:15:00 #5
2662 dopje
(doe het gewoon)
pi_248598
Buiten staan Bullent, Esmee, WILLEKE, Jop!
Willeke is wel een hele tijd uit beeld geweest. Is de eerste er dan nog niet uitgestapt??
----------------------
take it or leave it

zondag 20 februari 2000 @ 11:21:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_248599
Overduidelijk ESMEE die gaat vertrekken. Ze heeft de vuile was uit de machine gehaald en is haar spullen aan het pakken. Ik ben zo brutaal geweest het 20 minuten geleden al op mijn site te zetten maar het is nu toch overduidelijk

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_248600
Er is nog niemand weg nee, maar door het ontbreken van het geluid is het allemaal lastig te volgen. Aan de tranen is het niet te zien wie eruit moet, maar ik meldde in de streams dat esmee haar tas aan het inpakken was, en een rok heeft aangedaan. In ieder geval is het zo dat de afspraak om er om half elf uit te gaan al verbroken is, want dat is flink later aan het worden.

Het was een beetje twijfelen tussen esmee en willeke maar het is nu duidelijk. Ik maar in de verslagen overigns wat fourjes met de namen van bart en iwan, forgive me !

het was inderdaad een huiljanboel aan het worden in die bus, en dat op zondagochtend. !

Er zit een groot verschil in de nternetpoll en de bellers. Door dat verschil kon het dus voorkomen dat esmee wel degelijk in de gevarenzone zit, en anderen bijvoorbeeld niet. Overigens staan er op de internetpoll velen in het 8% gebied dus een beetje afwijking leidt al snel tot andere mensen in de gevarenzone.

Blijft zich verbazen
pi_248601
In ieder geval één geruststelling, de passagiers kiezen zelf wie eruit moet. Als snap ik niet waarom die idioten nu juist Esmee weg willen hebben.
  zondag 20 februari 2000 @ 11:40:00 #9
2662 dopje
(doe het gewoon)
pi_248602
Iedereen staat buiten en is druk bezig afscheid te nemen. Je zou bijna denken dat Esmee en Willeke er allebei uitgaan! Zo snottert ze.
Deurtje open en Esmee stapt naar buiten. Alle buspassagiers staan gearmd in elkaar uit te zwaaien.
Esmee is de deur uit. De groep waaiert weer uiteen.
----------------------
take it or leave it

zondag 20 februari 2000 @ 11:45:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_248603
Yep precies ik ga ook maar eens een luchtje scheppen het is tenslotte mooi weer
  zondag 20 februari 2000 @ 11:46:00 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_248604
Esmee is out !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 20 februari 2000 @ 11:50:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_248605
Ja en het grappige is nog niets erover op de officiele SBS6 site.
pi_248606
tuurlijk niet. Laat die mensen eerst maar flink bellen en stemmen via internet. Money!
Ik heb wat gemist, omdat ik niet thuis was. Maar dat Esmee eruit moest in slecht. Onverwacht iig voor mij.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248607
Op de officiele site is het nu ook bekend gemaakt. Bart en Iwan waren de andere twee. Ik begrijp niet waarom Willeke dan zo achtelijk overdreven zat te janken. Kan nog wat worden bij de volgende stemmingen
  maandag 21 februari 2000 @ 21:11:00 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248608
quote:
op 02-20-2000 om 11:08 AM schreef Peerke het volgende:
Nou Dora, volgens mij is Esmee toch haar tas aan het inpakken, ze heeft zelfs haar vuile was al opgehaald.

Ja, en die gaat ze nu buitenhangen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')