abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73207992
Dokument - Spookhuis

Een vrouw die met een veel te serieus gezicht huizen zuivert van geesten... dat dit nog uitgezonden wordt! Door de NCRV nota bene. Wát een triest, opgeklopt gebeuren.

vanaf 44 minuten:

"In eerste instantie waren het Joodse kinderen, omgebracht door duitsers. En die gingen met z'n allen de duitsers eens even terugpakken. Zo klein als ze waren, zo denken kinderen. Dus die gingen een soort van samenklonteren en dat gaat als een magneet werken. Dus daar gaat van álles naar toe wat hier nog rondhangt in de wereld. Snap je? Dus je krijgt een soort bolwerk."

*ril*

Dat gezicht van dat meisje aan wie ze het probeert uit te leggen is wel meesterlijk.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:15:48 #2
139330 TNA
For the stars that shine
  Forum Admin dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:54 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_73208202
Onderstaande quote leek me wel van toepassing na het lezen van de TT.
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Hoofdrubbel het volgende:

[..]

Er rust een vloek op het oproepen van geesten. Als jullie de poorten openen naar andere dimensie raakt de omgeving in disbalans en vibreert je tussen de dimensie en dan neem je ongeloofelijke dingen waar. Maar je kracht wordt negatief beinvloed waardoor je allerlei ongelukken kan krijgen. Verders stuur ik je wel een pm want ik heb nietzo veel zin om hierop in te gaan met publiek erbjij.
pi_73208422
Geestig topic
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_73208625
Dan ben je in ieder geval nooit alleen
pi_73208753
Die man verteld het wel heel erg spannend!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')