Luister ook eens het titelnr. : For bitter or for worse, Faith in my moon en Hold onquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben geen Anouk fan, maar ik vind Three days in a row echt een heel erg mooi nummer!
Gewoon door de zure tattoo heenbijten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ze weet altijd goede (sessie)muzikanten bij elkaar te krijgen. Een paar jaar geleden tourde ze met de halve bezetting van The Urban Dance Squad. Er goede band had ze toen, alleen toen vond ik haar niet echt geweldig (vind het qua persoon sowieso een vervelend mens trouwens..)
Schön hoor.quote:
Knap!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef Duderella het volgende:
Schön hoor.![]()
Ze dansten een uur lang in slow motion, enorm knap!
Ik ga mezelf even onder douche slepen en de dag opstarten. Luiwammes die ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk zo'n vrije dag dat je gewoon lekker kan doen waar je zin in hebt enzo toch![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Knap!Nee, viel reuze mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik moet eigenlijk studeren en zo hè?quote:Heerlijk zo'n vrije dag dat je gewoon lekker kan doen waar je zin in hebt enzo toch
Dus helemaal vrijheid blijheid is het niet.
Ik ga de nieuwe Anouk binnenkort bestellen (volgens mij heb ik dan alles van haar), samen met de nieuwe Gooische Vrouwen-CD en de DVD van dit seizoen. Ik zal straks even een wishlist bij Bolcom aanmaken. Elke keer een afzonderlijk pakje is ook zo wat.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Yeah, goed bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Duderella het volgende:
Ik ga de nieuwe Anouk binnenkort bestellen (volgens mij heb ik dan alles van haar), samen met de nieuwe Gooische Vrouwen-CD en de DVD van dit seizoen. Ik zal straks even een wishlist bij Bolcom aanmaken. Elke keer een afzonderlijk pakje is ook zo wat.
Ook bedje verschoont en op 95 gr. gewassenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook pas net in de kleren *schaamt zich een stuk minder* heb wel mn bed verschoond en n ander dekbed opgegraven, een ietsjes warmer dekbed (en als het dan nog kouder wordt kan ik er nog het andere deel aan vast klikken)
Nu moet ik ook aan de studie weer
Wist jij dat van die wasluis?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef DarkElf het volgende:
ik was ook af en toe een kookwas idd, met een flinke schep soda in de trommel en het wasbakje, dat schoont alles goed op(azijn kan ook)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist jij dat van die wasluis?![]()
Ik zoek nog een boek als kado aan mijn zus, is dat wat voor haar DH? Of is het een mannenboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |