abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:35:13 #1
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73205624
Wat een kut uitdrukking is dat toch, als of je rest van je tijd vast zit ofzo.

Of zit iedereen normaal gesproken in een dwangbuis ofzo?

Klacht: los gaan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:36:23 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73205662
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef ynuhh het volgende:

Veel mensen hebben een baan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:36:27 #3
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_73205667
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef ynuhh het volgende:
Wat een kut uitdrukking is dat toch, als of je rest van je tijd vast zit ofzo.

Klacht: los gaan.
ik snap je punt niet, waarom laat je het niet gewoon los. en denk aan dingen die echt klachten zijn.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_73205747
Terechte klacht, het is natuurlijk "open gaan".
pi_73205763
Ik zeg altijd 'loesoe gaan'.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73205765
In het weekend weer helemaal losgaan!!
Oh, de bel gaat, even de deur losdoen.. Zo terug!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73205766
Wat een kutklacht.
pi_73205772
Wat een jeuk-uitdrukking idd. ETOS GAAT LOS!!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_73205783
TS gaat even helemaal los hoor
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Forum Admin dinsdag 29 september 2009 @ 11:44:35 #10
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_73205861
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:36 schreef garriej het volgende:

[..]

ik snap je punt niet, waarom laat je het niet gewoon los. en denk aan dingen die echt klachten zijn.
Dit topic is weer zo'n duidelijk geval;
"Ik weet echt niets te melden maar wil toch zo graag op het nieuw topic knopje drukken"
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:45:59 #11
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_73205899
Trossen los
Mij mag je er voor wakker maken.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:51:17 #12
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73206034
we gaan helemaal los¡¡¡¡¡¡¡¡11111!!!!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:57:36 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73206239
Dit weekend gewoon weer los gegaan hoor.

Het viel alleen tegen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73206310
Ja normaal zit je vast. Je zit vast in de maatschappij en je eigen onderdrukkingen en beperkingen, of die nou geestelijk of lichamelijk zijn. Waarom doen de meeste mensen dingen waar ze niet gelukkig van worden? Niemand die het weet...En 'losgaan' is ook niet echt 'los' gaan daarvan, want men doet het omdat het verwacht wordt dat je zo doet, en dat men voornamelijk uitgaat in het weekend komt voort uit het feit dat men doordeweeks werkt, oftewel: niet omdat men het echt wil, maar omdat het dan kán. Wanneer ga je echt 'los'? Kun je je afvragen, tja...echt jezelf zijn heb je het dan misschien over. Maar wanneer bén je jezelf? En wat is 'zelf'? ....

En zo kun je jaren doorgaan en jezelf kapotdenken, dus TS, begin er maar niet over ok?

einde F&L post
pi_73206524
'Los gaan' zou alleen maar op de momenten gebruikt mogen worden dat je daadwerkelijk meerdere dagen aan één al je maatschappelijke verplichtingen scot en op een eindeloze mars naar feesten, alcohol, drugs, afters, nieuwe feesten, binnenkanten van toiletpotten, meer drugs, vreemde ontmoetingen, hallucinaties, zenuwtrekjes en uitvallende vitale organen gaat. Om vervolgens alsnog weer op een afterafter te belanden, geen idee te hebben hoe dat gebeurd is, wie de mensen zijn met wie je daar gekomen bent, of hoe je thuis gaat komen. laat staan of je überhaupt nog een huis hebt, als het ontheemde, afgestompte wezentje dat je inmiddels geworden bent.

Tegenwoordig gebruikt iedereen het maar voor die keer dat ze drie hele Flugels IN EEN KEER achterover tikten om vervolgens onteerd te worden achter het jeugdhonk van West-Vriezeveen. Dat doet me pijn.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_73206589
Je kan beter een klacht openen over mensen die denken dat "loesoe gaan" hetzelfde is als los gaan. Als iemand in een café tegen me zegt "ey swa ik ga loesoe mang" dan bedoeld hij: "He ik ga hier weg". Niet ik ga los.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:20:21 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_73206811
los gaan; Het niet vast zitten aan limitaties of persoonlijke grenzen...

Niks mis mee, TS moet eens wat vaker los gaan...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:25:49 #18
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_73206937
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Nosh het volgende:
'Los gaan' zou alleen maar op de momenten gebruikt mogen worden dat je daadwerkelijk meerdere dagen aan één al je maatschappelijke verplichtingen scot en op een eindeloze mars naar feesten, alcohol, drugs, afters, nieuwe feesten, binnenkanten van toiletpotten, meer drugs, vreemde ontmoetingen, hallucinaties, zenuwtrekjes en uitvallende vitale organen gaat. Om vervolgens alsnog weer op een afterafter te belanden, geen idee te hebben hoe dat gebeurd is, wie de mensen zijn met wie je daar gekomen bent, of hoe je thuis gaat komen. laat staan of je überhaupt nog een huis hebt, als het ontheemde, afgestompte wezentje dat je inmiddels geworden bent.

Tegenwoordig gebruikt iedereen het maar voor die keer dat ze drie hele Flugels IN EEN KEER achterover tikten om vervolgens onteerd te worden achter het jeugdhonk van West-Vriezeveen. Dat doet me pijn.
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:01:13 #19
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73207811
Wat een geweldig topic! Hier moet ik gewoon even posten.
Verder niets meer toe te voeen, keep up the good work!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:05:11 #20
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_73207909
quote:

Goed voorbeeld.
pi_73208093
TS gaat 'uit zijn bol'
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:14:45 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_73208120
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan beter een klacht openen over mensen die denken dat "loesoe gaan" hetzelfde is als los gaan. Als iemand in een café tegen me zegt "ey swa ik ga loesoe mang" dan bedoeld hij: "He ik ga hier weg". Niet ik ga los.
En waarom weet jij dat?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_73208235
TS gaat 'uit zijn dak'
pi_73208307
quote:

als je van te voren weet zo los te gaan kan je gelijk een plaatsje regelen in een afkickkliniek, mits je alles van te voren weet uiteraard !! !
pi_73208641
En wat zeg je dan van 'uit je dak gaan'?! Als je nou dakloos bent dan?!?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')