Veel mensen hebben een baan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef ynuhh het volgende:
Of zit iedereen normaal gesproken in een dwangbuis ofzo?
ik snap je punt niet, waarom laat je het niet gewoon los. en denk aan dingen die echt klachten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef ynuhh het volgende:
Wat een kut uitdrukking is dat toch, als of je rest van je tijd vast zit ofzo.
Of zit iedereen normaal gesproken in een dwangbuis ofzo?
Klacht: los gaan.
Dit topic is weer zo'n duidelijk geval;quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:36 schreef garriej het volgende:
[..]
ik snap je punt niet, waarom laat je het niet gewoon los. en denk aan dingen die echt klachten zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Nosh het volgende:
'Los gaan' zou alleen maar op de momenten gebruikt mogen worden dat je daadwerkelijk meerdere dagen aan één al je maatschappelijke verplichtingen scot en op een eindeloze mars naar feesten, alcohol, drugs, afters, nieuwe feesten, binnenkanten van toiletpotten, meer drugs, vreemde ontmoetingen, hallucinaties, zenuwtrekjes en uitvallende vitale organen gaat. Om vervolgens alsnog weer op een afterafter te belanden, geen idee te hebben hoe dat gebeurd is, wie de mensen zijn met wie je daar gekomen bent, of hoe je thuis gaat komen. laat staan of je überhaupt nog een huis hebt, als het ontheemde, afgestompte wezentje dat je inmiddels geworden bent.
Tegenwoordig gebruikt iedereen het maar voor die keer dat ze drie hele Flugels IN EEN KEER achterover tikten om vervolgens onteerd te worden achter het jeugdhonk van West-Vriezeveen. Dat doet me pijn.
Goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Nosh het volgende:
'Los gaan' zou alleen maar op de momenten gebruikt mogen worden dat je daadwerkelijk meerdere dagen aan één al je maatschappelijke verplichtingen scot en op een eindeloze mars naar feesten, alcohol, drugs, afters, nieuwe feesten, binnenkanten van toiletpotten, meer drugs, vreemde ontmoetingen, hallucinaties, zenuwtrekjes en uitvallende vitale organen gaat. Om vervolgens alsnog weer op een afterafter te belanden, geen idee te hebben hoe dat gebeurd is, wie de mensen zijn met wie je daar gekomen bent, of hoe je thuis gaat komen. laat staan of je überhaupt nog een huis hebt, als het ontheemde, afgestompte wezentje dat je inmiddels geworden bent.
Tegenwoordig gebruikt iedereen het maar voor die keer dat ze drie hele Flugels IN EEN KEER achterover tikten om vervolgens onteerd te worden achter het jeugdhonk van West-Vriezeveen. Dat doet me pijn.
En waarom weet jij dat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan beter een klacht openen over mensen die denken dat "loesoe gaan" hetzelfde is als los gaan. Als iemand in een café tegen me zegt "ey swa ik ga loesoe mang" dan bedoeld hij: "He ik ga hier weg". Niet ik ga los.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef Nosh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |