Ik denk de SOA testquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar gaat het telefoontje over dan?
Of z'n nieuwe audioapparatuur wel of niet in beslag is genomen bij de Douane.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar gaat het telefoontje over dan?
Slechtquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef Hetiszover het volgende:
TS wordt gebeld of hij bevorderd wordt tot hoofd lege dozen bij de Albert Heijn
Oh.. je zit al aan de modernere telefoons?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mijn telefoon heeft gewoon een belsignaal waardoor ik er niet de hele tijd naar hoef te kijken of ik gebeld word.
Ja, er zit zelfs een spelletje op! Snake heet het.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. je zit al aan de modernere telefoons?
O ja, dat ken ik nog wel. Daar was ik wereldkampioen in vroegerquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, er zit zelfs een spelletje op! Snake heet het.
Mee naar de wc nemen en even de kringspier aanspannen zodra hij afgaat, om plonzende geluiden te voorkomen.quote:
Jezus gaat je bellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef sinadO het volgende:
... en dan de hele tijd met een scheef oog die telefoon op je bureau in de gaten houden of ie niet afgaat.Ik ben ook keizenuwachtig nu.
Kut, bel nou gewoon dan weet ik het! Jezus!
Klacht: obsessief bezig zijn met het verwachten van een telefoontje.
Naar Jezus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:07 schreef Adelante het volgende:
Zelf bellen naar de desbetreffende organisatie geen optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |