Je ziet meestal dat als een land naar verhouding teveel mannen tussen de 20 en de 30 heeft er oorlog gaat komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:21 schreef miaeak het volgende:
Damn, ouderentekort...
Hoe kan een bejaardentekort nou slecht zijn voor de maatschappij?
En wiegen de boel in slaap.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:32 schreef Soohr het volgende:
[..]
Je ziet meestal dat als een land naar verhouding teveel mannen tussen de 20 en de 30 heeft er oorlog gaat komen.
Bejaarden en vrouwen sussen de boel wat
Ik denk dat het hier meer gaat om de grote hoeveelheid werkenden. Dus een overschot aan arbeiders op de arbeidsmarkt. Een paar ouderen/bejaarden meer die zorg nodig hebben, zullen dus meer werk opleveren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:21 schreef miaeak het volgende:
Damn, ouderentekort...
Hoe kan een bejaardentekort nou slecht zijn voor de maatschappij?
Echt waar? Je liegt toch niet hé?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef LaTiNo het volgende:
Sure, en tegen die tijd krijgen we het kwartje van Kok ook terug, eerlijk waar
Geldt ook lang niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef longinus het volgende:
Ik zal dus net aan de grijze golf overleven, maar ik ben bang dat we een verplicht spuitje krijgen bij 57 jaar, wegens niet meer economisch aantrekkelijk zijn.
Binnen 40 jaar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef HarryP het volgende:
Tegen die tijd is het sociale stelsel helemaal afgeschaft. En betalen we er ook niet meer voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |