abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248590

veel gehoord en ook ik ben het er mee eens, het is een programma met een hoop BB-wannabees en een hoog "ben ik in beeld?"(en zo ja, lets hug) gehalte.
Ik ben bang dat er niks anders op zit dan hopen dat dit enigszins slijt en dat we dan een beetje kunnen "genieten" van de onderlinge spanningen die zo hier en daar al beginnen te ontstaan.
Vandaag zag ik voor het eerst wat lichtpuntjes en kreeg betrapte me eigen zelfs op een paar glimlachjes.
Bv toen dat ene meisje (ik weet al een paar namen, maar nog niet allemaal) lekker nonverbaal liet merken hoe blij ze was met de (fysieke)opdracht (tribunes). Of die hashjish die bij die opdracht eerst een pleister op zijn hand nodig had en later met een verbandje op zijn wenkbrouw rondliep, ik kreeg echt het idee dat als ze nog een paar tribunes extra hadden gebouwd, hij er als een mummie bij zou lopen. Ok ik geef toe nu overdrijf ik....zoveel verband is vast niet voorhanden.
Wat een merkwaardig figuur trouwens die ashjish, eerst zo blij als een klein kind als eerste op de roddelbladen afrennen en dan een beetje down raken om wat hij dan te lezen krijgt ???
Volgens mij wilde de regie hem nog even in de waan laten met z'n busliefde en stoorde daarom express het telefoon gesprek. Of begin ik nu alweer te snel in complot-theorieen te geloven (vast niet, dit is endemol).

IK was geen fan van dat -boodchappen zelf doen- idee, maar vandaag toch wel leuk stukje televisie gezien. Teneerste de bijna verontwaardige blik in die ogen, je ziet ze bijna denken:hoe kan dat nou...we zijn nu toch bekende nederlanders...waar zijn al die fans nou??? De camera ploeg wilde kennelijk toch ook wel wat "fans" interviewen en daarom stapte ze op een wat oudere, niet al te snuggere, mevrouw af. Volgens mij had ze nog nooit van de bus gehoord in ieder geval schrok zei zich de kolere toen die asjis op haar afstapte en klemde stevig haar tas tegen haar aan.
Later mompelde ze nog iets in de trand van:ja ik kijk altijd en nu ik ze zo zie lopen denk ik echt dat ik de loterij heb gewonnen.
Ik kon me, door deze woorden, niet aan de indruk ontrekken dat de camera man een klein voorgesprekje met deze mevrouw had, waarin hij haar vertelde dat het niet uitmaakt dat ze de serie niet kent maar dat ze gewoon moet zeggen dat ze altijd kijkt en ze blij is ze nu in het echt te zien ofzoiets.
Waarschijnlijk was de eerste take niet bruikbaar waarna hij tegen haar zei dat ze iets enthousiaster moest zijn:"doe maar net alsof je de loterij gewonnen heb".

Verder was dat meisje dat kookte ook sterk.
Die brengt een klassieke grap tot werlelijkheid nl: Mijn vrouw kan zo "goed" koken...... ze gebruikt de rookmelder als kookwekker.
Lijkt me een leuke gele kaart straf als zij zich voortaan als enigste met het eten mag bemoeien.

Een paar lachjes dus.....ach het is een begin missschien, wie weet.

Wil toch ook nog even iets kwijt over die shaggie, dacht ik in ruud echt "storm" te herkennen. Die sjekkie die doet mij echt aan waardeberg, van waardeberg en de jong, denken. Misschien ken je dat typpetje van hem, (laatst nog op tv gezien) compleet met pruik en stoer loopje en exact hetzelfde taalgebruik, staat ie in een snackbar vanalles te bestellen:frikandeleeetjuh enz. De gelijkenis is zo sterk dat volgens mij dit typetje wel op sjekkie gebaseerd moet zijn.

Dan heb je nog die bull-end, zijn hart gaat gebroken worden. Hij heeft namelijk niet door dat dat geknuffel en gestoei van esmeralda nog een erfenis van de "ruud-cultuur" is en dat dat alleen voor de kijkcijfers is.
Denk dan ook niet dat het kickboksen veel uithaald. Hoewel ik hem in de gewichtsklasse magere hein zou schatten denk ik toch dat dit een paar klasse boven esmeralda zit.
Dit is niet erg eerlijk en ik hoop dat sjekkie het met me eens is en een keer tegen hem zegt:Jijie loop altij met dat wijief te sparruh, nu gaan wijie een keertjuh.

Tot slot nog even een voor de hand ligggende voorspelling. We gaan meer sex krijgen dan in BB, want sbssex weetje wel.
Ik zet hoog in op job en esmee, als ze te horen krijgen dat ze het niet goed doen in de voorspellingen. Iedereen weet immers dat de intieme "knuffels" tussen bart en sabien de knuffels van ruud, kwa populairiteit, mijlen ver overtroffen.
We zullen zien.

PC eend

When everything's coming your way...
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_248591
PC eend--> Ik vraag me af of je de populariteitspolls gemist hebt aangaande de sex/knuffel verhouding. TIJDENS het hoogtepunt van de verhouding tussen Bart en Sabine stond Sabine op 3% en Bart op 5%.

Als jij dat omschrijft als beter dan het knuffelgehalte van Ruud, dan heb je indertijd wat gemist.

Blijft zich verbazen
  zaterdag 19 februari 2000 @ 21:54:00 #3
2029 Prole
dicere est facere
pi_248592
quote:
op 02-19-2000 om 09:40 PM schreef PC eend het volgende:

Vandaag zag ik voor het eerst wat lichtpuntjes en kreeg betrapte me eigen zelfs op een paar glimlachjes.

Gewoon nieuwsgierig: heb je echt de hele dag op dit stukje zitten broeden of heb je de uitzending van gisteren werkelijk opgenomen?

Prole

pi_248593
quote:
op 02-19-2000 om 09:54 PM schreef Prole het volgende:
Gewoon nieuwsgierig: heb je echt de hele dag op dit stukje zitten broeden of heb je de uitzending van gisteren werkelijk opgenomen?

Prole

ok ok beetje laat gepost....
beetje laat...story off my life

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')